Angelique schreef: Een lachend kind, wat wil je nog meerSlapen gok ik![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Een lachend kind, wat wil je nog meerSlapen gok ik![]()
eelke schreef: Oh oh, ik zou oppassen met dat taalgebruik....Mieke leest mee...Eelke toch!!![]()
eelke schreef: Oh oh, ik zou oppassen met dat taalgebruik....Mieke leest mee...Ik heb helemaal geen mening! Ik ontken alles! Mooi juist zwart!![]()
Mieke L. schreef: Ik heb helemaal geen mening! Ik ontken alles! Mooi juist zwart!
Mieke L. schreef: Ik heb helemaal geen mening! Ik ontken alles! Mooi juist zwart!
koekje schreef: Mag ik een slaappilletje voor Veradepera?Ahhhh, wat een blije toet!
Ze heeft vandaag toch maar weer wel een middagdutje gedaan en dat heeft dit gevolg:
![]()
Mieke L. schreef: Ik heb helemaal geen mening! Ik ontken alles! Mooi juist zwart!En groot en zwart helemaal
koekje schreef: Mag ik een slaappilletje voor Veradepera?aaah zo lief
Ze heeft vandaag toch maar weer wel een middagdutje gedaan en dat heeft dit gevolg:
![]()
Angelique schreef: En groot en zwart helemaal![]()
Ik heb net een bananecake gebakken. Zal ik alvast proeven of toch maar netjes wachten tot die afgekoeld is...dilemma's...dilemma's![]()
eelke schreef:Die cake is niet zwart hoordie woorden combi doet raar in mijn hoofd...
Angelique schreef: En groot en zwart helemaalHoe laat is hij afgekoeld, red ik dat?![]()
Ik heb net een bananecake gebakken. Zal ik alvast proeven of toch maar netjes wachten tot die afgekoeld is...dilemma's...dilemma's![]()
Angelique schreef: Die cake is niet zwart hoorJa juistWel groot en misschien ook wel lekker
![]()
Angelique schreef: En groot en zwart helemaalAllebei, anders heb je geen vergelijkingsmateriaal.![]()