Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dan moet ik dat blaadje ook eens meenemen! Dag 13 alweer... net pas mijn ontbijt op... ik denk dat ik vanmiddag die smoothie maak uit het slim for life boek met mango en aardbeien... heb ontzettend geen zin in en sapje met rode biet...
Vanavond komen mijn ouders, het plan is chinees voor hun en Eric en dan ga ik braaf mijn guest thickie maken voor mezelf. En dan feestje omdat Eric 40 jaar lis is van de muziekvereniging... kijken of ik van de hapjes af kan blijven...
Zo, week 3! En het bezoek van mijn ouders zonder kleerscheuren doorstaan op sap gebied. Zelfs braaf aan de pepermunt thee gezeten toen de rest lekker eten bestelde :) Ik ga week 4 wel de special guest thickies van week 1 en 3 maken, want zo bijzonder vond ik ze allebei niet.. vooral bananenshake, en zo dol ben ik nou ook weer nog niet op banaan ::)

Hoe gaat het met jou Hanna? Wat heb jij op het menu staan vandaag? ;)
Vanmorgen kwark met noten en bessen uit eigen tuin en dadelijk salade. Ik heb zo'n beetje de handdoek in de ring gegooid.
Ik blijf wel gezond eten. Dus veel groenten/fruit en mager vlees/vis en geen graan enzo. Morgen gaan er ook weer gewoon smoothies mee naar werk voor ontbijt en lunch hoor. 
Nou ja, nog altijd vele malen beter dan je volproppen met ijsjes en chocolade ;)
Ik denk dat de sos video van week 2 me echt door het feest en uit eten gaan heeft geholpen, ben wel heel blij met de app! Ik heb denk ik ook de laatste 2 weken nog wel nodig om mezelf echt goed te reprogrammeren, dus ik hou gewoon nog lekker vol. Vandaan wel mijn middagsapjes vervangen door een avocado en twijfel nu een beetje of ik echt honger heb al, dus wacht nog ff met mjn laatste smoothie. Ook veel te warm, pffff

Trouwens 'maar' 1 kg afgevallen afgelopen week. Maar was ik niet echt verbaasd over, door die hitte houdt ik best veel vocht vast en ook nog ongesteld geworden vandaag :D dus ben erg benieuwd naar volgende week!! En 4,5 kg in 2 weken is ook niks te klagen ;D
Thanks :) Vandaag wel wat moeite hoor, geen lekkere sapjes en totaal geen zin daarin dus. Gelukkig had iemand op mijn werk (want ik heb ineens mijn baan weer terug, in ieder geval voor nog 2 maanden, lol) getrakteerd op broodjes aardbei, dus heb ik wel lekker aardbeien gegeten, uiteraard zonder het broodje, haha, vond dat dat wel mag :D (en volgens mij had ze het stiekem ook een beetje voor mij bedacht, super lief)
Op de terugweg boodschappen gedaan, ook vast voor maandagavond, en ik zat serieus te overwegen vanavond al soep te maken, maar ik ben nu zo ver, zou ook zonde zijn als ik nu stop. Heb begin deze week vooral uit nieuwsgierigheid het sos filmpje van deze week bekeken omdat hij daar een opmerking over maakte in de coaching video, en dat was best grappig, Jason aan het ranten 'what are you doing??????!!!!!' ;D
Nou hier komt spuit 11 hoor :P
Als iedereen klaar is met sappen krijg ik net de slowjuicer binnen ;D
Afgelopen tijd heb ik wel sapjes gemaakt, maar dan met de hand en de staafmixer. Ook lekker maar wel anders.
De juicer gister meteen uit geprobeerd met manlief en dat was lekker hoor! Appelsapje smaakt toch behoorlijk anders als ie vers uit de pers komt.

vanmorgen mijn vaste kickstarter gemaakt. Appel met gember. Heel fijn dat de gember nu ook geperst kan worden. Géén brokjes gember meer in het sap. :)

En voor de middag eens wat hartigs geprobeerd: tomaat, selderij, witlof en komkommer. Wat kruiden erbij en een klein beetje zout en peper. Net een klein beetje verwarmd tot een graad of 40 en dat was lekker hoor :P :P :P

Nu dus aan het koekeloeren in de recepten van Jason.

Ik denk dat ik voorlopig bij 2 keer sap en 1 keer eten blijf. Wel met zo min mogelijk snelle koolhydraten, veel groenten en geen vlees.

Nadeel van de juicer vindt ik dat het wel een schoonmaak klusje is, al wordt er gezegd dat deze makkelijk schoon te maken is...ik vind het best een klus. Maar persen doet ie dan weer prima en daar gaat het om.

Iemand nog een favoriet recept van Jason? Eentje die lekker licht is graag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door