Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Inderdaad aangifte doen, neem iig contact op met je wijkagent.
die hond moet op zn allerminst verplicht 100% van de tijd aangelijnd zijn en wat mij betreft krijgt ie ook een muilkorfplicht.
Sneu maar zo'n hond past niet in woonwijken
Door smulpaap
Jeetje , wat ontzettend naar yazzy :-X
En idd , zeker aangifte doen
En weet je ook nog welke andere eigenaren dit ook hebben meegemaakt ?
Hoe meer klachten , des te groter de kans dat men hier iets aan gaat doen
Mogelijk kunnen jullie gezamenlijk een klacht indienen ?
Sterkte voor jouw en je lieverd
Door Ronald
Ik heb niet alleen een medaille overgehouden aan de Elfstedentocht.

Na de rit natuurlijk zeiknat, rillerig en pijn in het lijf. Maar goed, dat was te verwachten na 6 uur door de regen rijden.
Dinsdag ging het wel, maar dinsdagavond ben ik om 19:00 uur naar bed gegaan. Ik kreeg het niet meer warm.
Toen kwam de koorts erbij. En verkouden. Snotverkouden. En het eten smaakte me niet meer.

Verstandig als ik ben ( jawel, ik heb ondertussen bijgeleerd!) toch maar een testje gedaan. En ik heb de hoofdprijs.
index.jpg
index.jpg (142.98 KiB) 1138 keer bekeken
Door Kaela
Ronald schreef: za 11 jun 2022, 09:33 Ik heb niet alleen een medaille overgehouden aan de Elfstedentocht.

Na de rit natuurlijk zeiknat, rillerig en pijn in het lijf. Maar goed, dat was te verwachten na 6 uur door de regen rijden.
Dinsdag ging het wel, maar dinsdagavond ben ik om 19:00 uur naar bed gegaan. Ik kreeg het niet meer warm.
Toen kwam de koorts erbij. En verkouden. Snotverkouden. En het eten smaakte me niet meer.

Verstandig als ik ben ( jawel, ik heb ondertussen bijgeleerd!) toch maar een testje gedaan. En ik heb de hoofdprijs.
index.jpg
Oh bah! Dat is geen leuk staartje van zo’n dag! Hopelijk voel je je snel beter!
Door Ronald
Kaela schreef: za 11 jun 2022, 10:23 Oh bah! Dat is geen leuk staartje van zo’n dag! Hopelijk voel je je snel beter!
Ben vandaag voor het eerst niet op bed. 2 dagen goed min. Nu alleen nog heel erg verkouden.
Gelukkig is het geen mannengriep zeg! Maar volgens mij is dat alleen bij getrouwde en samenwonende mannen :cool: ;D
Door Kaela
Ronald schreef: za 11 jun 2022, 11:23 Ben vandaag voor het eerst niet op bed. 2 dagen goed min. Nu alleen nog heel erg verkouden.
Gelukkig is het geen mannengriep zeg! Maar volgens mij is dat alleen bij getrouwde en samenwonende mannen :cool: ;D
Hahahahaha grapjas!!!
Door doranto
Ronald schreef: za 11 jun 2022, 11:23 Ben vandaag voor het eerst niet op bed. 2 dagen goed min. Nu alleen nog heel erg verkouden.
Gelukkig kun je er nog een grapje mee maken. ;D
Beterschap! :-*
Door Anne in Zweden
O bleh, Ronald. Hopelijk heb je de symptomen snel weer afgeschud en hou je er niets langdurigs aan over. Beterschap!
Door Ronald
Ik vind nog steeds dat humor één van de sterkte medicijnen is. Pas als ik geen grapjes meer maak, dan moeten jullie je zorgen om me maken. Tot die tijd: gewoon blijven lachen.
Door sam28
Ooh Ronald, wat naar!! Hopelijk houd je je koest en er niks langdurigs aan over!!!
Beterschap!
Door Too
Het stinkt hier, het stinkt hier heel behoorlijk >:( bah!

Vorige week zijn de putten vreselijk overstroomd, alle bergingen vol rioolwater, soms meer dan 10cm.
Leek men in eerste instantie redelijk vlot aan de slag te gaan met de riolering (niet met het water binnen) sinds vrijdag stagneert t : gróte gaten gegraven, véél roodwit lint gespannen en een hele hoop stilte

Sinds gisterochtend stroomt het pad weer vol goor water en is de lucht nogal penetrant.. kakzooi ::)
Morgen maar weer s bellen met de verhuurder (net als veel van de buren)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door