Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
hannabelgje schreef: di 07 jun 2022, 18:01 En het is de ziekte van pfeiffer. Gezellig....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Oh jakkie, dat is balen! Daar kun je best even zoet mee zijn. Hopelijk valt het mee en voel je je snel beter!
Door RenédH
Siberienne schreef: zo 05 jun 2022, 21:43 We hadden namelijk binnen ook een invasie van vliegjes uit de potgrond ……
Bij ons heeft het op de aarde strooien van diatomeeënaarde heel goed geholpen.
Door doranto
RenédH schreef: di 07 jun 2022, 21:01 Bij ons heeft het op de aarde strooien van diatomeeënaarde heel goed geholpen.
Oh oké. Fijn om nóg een optie achter de hand te hebben :)
Door eelke
RenédH schreef: di 07 jun 2022, 21:01 Bij ons heeft het op de aarde strooien van diatomeeënaarde heel goed geholpen.
Waar koop je dat eigenlijk, niet-online?
Door hannabelgje
eelke schreef: Waar koop je dat eigenlijk, niet-online?
Hier had de kippeneinkel het. Misschien bij welkoop of boerenbond.

Door Sonja
hannabelgje schreef: di 07 jun 2022, 18:01 En het is de ziekte van pfeiffer. Gezellig....

:( Beterschap!
Door hannabelgje
Dank jullie wel. Vandaag was ik fijn een dagje koortsvrij. Maar dat hoort eigenlijk in het gelukstopic dan. Goede afspraken kunnen maken op mijn werk. Dat was ook wel zo prettig.

Door yazzie
Hele grote klaag... :'( Mijn jongste hond (aangelijnd want geen losloopgebied en donker) is gisteravond tijdens het laatste korte plasrondje gegrepen in hals, linkerflank en achterhand door een loslopende pitbull. Even nog een laatste plasje buiten doen onderaan de dijk... :'( :'( :'(

Ik had net de deur achter me dicht getrokken, stond zelf nog op de stoep en hond had paar stapjes op de weg gezet. Vanaf de overkant achter een hek/bosjes hoorde ik geschreeuw, vervolgens geritsel en toen de pitbull die met een bloedgang op mijn hond kwam afgerend, vol bovenop mijn hond klapte en begon te schudden. Echt vreselijk... :'( Eigenaar heeft zijn hond gegrepen en is daarbij zelf ook gebeten. Vorig jaar heeft deze zelfde hond ook mijn andere hond al te pakken gehad en ook toen werd de eigenaar bij de 'bevrijdingsactie' in zijn been gebeten. Al meerdere honden zijn gegrepen door deze hond.

Hij vroeg daarna of ik okay was... Dus ik zei nee, dit is niet okay. Of ik lichamelijk iets mankeerde... :o Dus ik zei dat ik lichamelijk niets mankeerde maar dat dit niet okay was. Echt, ik was zo in shock dat ik niks anders meer kon uitbrengen... Hij zei toen: daar heb ik geen zin in en liep weg, toen wel met aangelijnde hond. Hoe breng je dit soort eigenaars aan hun verstand dat het NIET NOOIT okay is om een hond met dit gedrag los te laten lopen??? Wat dacht je van aanlijnen en muilkorven om te beginnen!!! Ik heb een herder maar als dit een klein hondje was geweest, had die het niet overleefd! Geen idee wat dit mentaal gaat doen met mijn hond. Waarom???
Door dinky89
Bah wat enorm naar yazzie >:( helemaal omdat het ook nog eens niet eerste keer is met deze hond :-X
Door MillyMol
Aangifte doen! Als een hond meerdere keren andere honden grijpt dan zal hij daarmee doorgaan. Het is zielig voor het beest, maar in laten slapen lijkt me de enige optie. En de eigenaar moet je laten opdraaien voor alle kosten. Heb je rechtsbijstandsverzekering? Inschakelen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door