hannabelgje schreef: ↑di 07 jun 2022, 18:01 En het is de ziekte van pfeiffer. Gezellig....Oh jakkie, dat is balen! Daar kun je best even zoet mee zijn. Hopelijk valt het mee en voel je je snel beter!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑di 07 jun 2022, 18:01 En het is de ziekte van pfeiffer. Gezellig....Oh jakkie, dat is balen! Daar kun je best even zoet mee zijn. Hopelijk valt het mee en voel je je snel beter!
Siberienne schreef: ↑zo 05 jun 2022, 21:43 We hadden namelijk binnen ook een invasie van vliegjes uit de potgrond ……Bij ons heeft het op de aarde strooien van diatomeeënaarde heel goed geholpen.
hannabelgje schreef: ↑di 07 jun 2022, 18:01 En het is de ziekte van pfeiffer. Gezellig....Dat is echt dik balen Hanna
eelke schreef: ↑di 07 jun 2022, 22:02 Waar koop je dat eigenlijk, niet-online?Online bijvoorbeeld bij www.deonlinedrogist.nl .
eelke schreef: Waar koop je dat eigenlijk, niet-online?Hier had de kippeneinkel het. Misschien bij welkoop of boerenbond.
eelke schreef: ↑di 07 jun 2022, 22:02 Waar koop je dat eigenlijk, niet-online?Diatomeeënaarde feed-grade van Bio-Ron kun je op verschillende plaatsen niet-online kopen. Op hun website kun je vinden waar.
hannabelgje schreef: ↑di 07 jun 2022, 18:01 En het is de ziekte van pfeiffer. Gezellig....