Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Pfff... wat erg zeg. En de woningbouw heeft niet een tussenoplossing? Een vakantiewoning of zo? Ik probeer maar wat hè...
Door CindyMayella
Ronald schreef:Pfff... wat erg zeg. En de woningbouw heeft niet een tussenoplossing? Een vakantiewoning of zo? Ik probeer maar wat hè...
Nee :'( …. Ben bezig via mn collega’s…. Maar ja….
Door MillyMol
CindyMayella schreef: ma 30 mei 2022, 17:42 Fingers crossed dat ze het redt….

Heb woningbouw maar weer gemaild… Reactie: vanwege personeelstekort bij de aannemer (zou de sleutel al 2 weken geleden krijgen), kan het nog wel ff duren…. Nu bezig met een overbrugging…… Ik kan veel, heb heel veel geduld, maar nu trek ik het ff niet meer…. Ben ondertussen aan het eind van mn latijn en ik weet het niet meer….. :-\
Oh, wat erg! Dat kan toch niet zomaar? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig toch?
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door CindyMayella
MillyMol schreef:[quote=CindyMayella post_id=3445263 time=<a href="tel:1653925353" data-original-title="" title="">1653925353</a> user_id=14918]
Fingers crossed dat ze het redt….

Heb woningbouw maar weer gemaild… Reactie: vanwege personeelstekort bij de aannemer (zou de sleutel al 2 weken geleden krijgen), kan het nog wel ff duren…. Nu bezig met een overbrugging…… Ik kan veel, heb heel veel geduld, maar nu trek ik het ff niet meer…. Ben ondertussen aan het eind van mn latijn en ik weet het niet meer….. :-\
Oh, wat erg! Dat kan toch niet zomaar? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig toch?
:bigarmhug: :bigarmhug:[/quote]

Als de aannemer niet genoeg personeel heeft om dingen op tijd te fixen…… Wie en wat ben ik om daar tegenin te gaan??? Mevrouw van de woningbouw had begrip voor mn situatie en ging er wederom achteraan, meer kon ze niet doen :-\ :-X ….
Door dinky89
Ik duim heel hard dat je dochter de overstap haalt millymol! Wat een stress :-X

Cindymayella: Wat een enorm vervelende situatie. Je kijkt zo uit naar dat moment van de sleutel nadat je de knoop had doorgehakt en dan nu niet weten wanneer de sleuteloverdracht zal zijn. Kan mij goed voorstellen dat je er daardoor nu volledig doorheen zit * knuffel *

Hier zojuist bericht met de vraag of morgen officiële oplevering van de opdracht van de kozijnen plaats kan vinden. Dacht het dus even niet. Morgen werken ze de kozijnen die vandaag zijn geplaatst nog af, vrijdag plaatsen ze pas de zonneschermen en de horren hebben we nog niet gezien. ::)
Door CindyMayella
eelke schreef:Wat moet er gebeuren, en kun je er dan echt nog niet in?
Nee, ik moet echt wachten tot de mankementen zijn verholpen (vervanging ventilatie in de keuken en veroestte leidingen in de badkamer)… ze lopen nu al 2 weken achter 😢🥺…..
Ik kan heel veel hebben, maar merk dat ik lichamelijk echt last heb van de situatie….. o.a. al weer paar dagen erg vroeg wakker en mn bed uit, darmen die uit hun doen zijn… waarschijnlijk ook die afbrekende nagels…. Weinig eten….. enige lichtpuntje is als ik naar mn werk moet…. Dan heb ik er zin in…
Door Ronald
Dat stress ook lichamelijke gevolgen kan hebben, is al langer bekend. Been there, done that.

Voor nu een grote :bigarmhug:
Door hannabelgje
Gisteren was ik moe en ellendig. Blijk ik gewoon koorts te hebben. Vandaag maar dagje bed en bank.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
@Cindymayella
Wat frustrerend dat het zo uitloopt, dat kun je er nu niet zo goed bij hebben
Lief van je collega dat ze haar huis beschikbaar stelt.

En je dochters en familie die moeten ook dealen met de nieuwe situatie en niet iedereen kan dat even makkelijk en 'charmant' , ze hebben ook tijd nodig.
Door dinky89
Aaargh vandaag zouden ze de zonneschermen komen plaatsen en de vensterbanken afwerken. Blijkt er ergens iets fout te zijn gegaan met levering waardoor ze vandaag in ieder geval niet komen >:( Lijkt wel of er niets fatsoenlijk kan gaan. En dan zeggen ze dat ze het zelf ook vervelend vinden want nu moesten ze de hoogwerker die ze hadden geregeld weer terugbrengen ::) Tja, wij kunnen nu nog steeds niet alles terugzetten doordat ze de vensterbanken nog moeten afwerken waardoor we langer in de zooi zitten en we de komende tijd nog in een sauna zitten omdat de oude zonneschermen uiteraard al twee weken terug verwijderd zijn toen ze begonnen met de kozijnen en we nu nog langer moeten wachten op plaatsing van de nieuwe :-X
Door eelke
Ik bestelde kleding online, wat broeken via vinted, wat sjiekere dingen voor een bruiloft. Maar alles komt later dan aangeven aan. En bij de track and traces die ik kreeg staat ook nog niet dat het dan morgen wel komt. Nou zeg.
Door El_Kato
Jeetje Dinky89 wat balen zeg! Lijkt wel of er dan ook helemaal niets meer goed gaat…

Hier een semi klaag, gisteren met familie in ons “nieuwe” huis wezen kijken. Een aantal dingen die we wilden kunnen niet omdat er geen ruimte voor is of het anders uitgepakt heeft. Vooral de ruimte waar de koelkast moet komen levert problemen op, is veel kleiner uitgevallen als we hadden verwacht/gehoopt. We hebben daar zelf naar gekeken en met de aannemer de opties overwogen maar het is niet anders. Mn 2 familieleden schoten gelijk in de oplosmodus en kwamen met allerlei tips en mogelijkheden hoe we het vooral moesten oplossen. 1 Was er zelfs van overtuigd dat wat we eigenlijk wilde echt wel paste en dook de koffers van de aannemer in op zoek naar een meetlint om zijn gelijk te bewijzen. Ik ben maar even naar boven gelopen… Kreeg er een beetje jeuk van alsof we zelf niet nadenken en de aannemer niet weet waar hij het over heeft… :-X

Note to myself: niet gelijk in de oplosmodus schieten (ik doe dat zelf ook snel/graag bedacht ik me). Soms wil iemand gewoon horen jeetje vervelend zeg dat het niet lukt zoals je wilt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door