Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Pfff... wat erg zeg. En de woningbouw heeft niet een tussenoplossing? Een vakantiewoning of zo? Ik probeer maar wat hè...Nee
CindyMayella schreef: ↑ma 30 mei 2022, 17:42 Fingers crossed dat ze het redt….Oh, wat erg! Dat kan toch niet zomaar? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig toch?
Heb woningbouw maar weer gemaild… Reactie: vanwege personeelstekort bij de aannemer (zou de sleutel al 2 weken geleden krijgen), kan het nog wel ff duren…. Nu bezig met een overbrugging…… Ik kan veel, heb heel veel geduld, maar nu trek ik het ff niet meer…. Ben ondertussen aan het eind van mn latijn en ik weet het niet meer…..![]()
MillyMol schreef:[quote=CindyMayella post_id=3445263 time=<a href="tel:1653925353" data-original-title="" title="">1653925353</a> user_id=14918]Oh, wat erg! Dat kan toch niet zomaar? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig toch?
Fingers crossed dat ze het redt….
Heb woningbouw maar weer gemaild… Reactie: vanwege personeelstekort bij de aannemer (zou de sleutel al 2 weken geleden krijgen), kan het nog wel ff duren…. Nu bezig met een overbrugging…… Ik kan veel, heb heel veel geduld, maar nu trek ik het ff niet meer…. Ben ondertussen aan het eind van mn latijn en ik weet het niet meer…..![]()
eelke schreef:Wat moet er gebeuren, en kun je er dan echt nog niet in?Nee, ik moet echt wachten tot de mankementen zijn verholpen (vervanging ventilatie in de keuken en veroestte leidingen in de badkamer)… ze lopen nu al 2 weken achter