Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Ik heb het ook regelmatig bij alleen mijn duim nagels. Geen idee hoe het komt of hoe je er af komt.
Door MillyMol
Om 4:14 uur opgestaan om dochter weg te brengen naar Schiphol. Om 7:20 ging de incheckbalie open. Om 08:30 was ze er na wat extra oponthoud door. Aan het einde van de rij incheckbalies zagen we de poortjes van de beveiliging en het leek rustig, dus we waren allemaal opgelucht.

Afscheid genomen en we zien haar uit zicht verdwijnen, weg van de scanpoorten: 3 minuten later gaat de telefoon: ze moest helemaal naar buiten de aankomsthal om daar achteraan aan te sluiten in de rij. Die gaat eerst naar binnen, dan nog een keer naar buiten en dan weer naar binnen. Ze is nu net voor de eerste keer binnen.

Haar vlucht vertrekt om 11:15. Of ze die gaat halen is nog maar zeer de vraag. Rukzooi. Meneer Benschop van Schiphol moet zich de ogen uit de kop schamen voor deze wantoestanden.

Ben er zo boos om. En verdrietig voor mijn dochter, die nu nagelbijtend in een rij van een kilometer staat te hopen en vrezen.
Door Kaela
Oh bah. Schiphol is een enorme aanfluiting momenteel. Echt te schandalig voor woorden. Het personeel wordt slecht behandeld. De reiziger is tegen enorme kosten en gevolgen de dupe.

Ik duim dat ze haar vlucht haalt :-*
Door sam28
Jeetje wat naar voor je dochter Milly!! Het is er absoluut een aanfluiting. Ik hoop dat ze haar vlucht haalt!!
Door MillyMol
Ze is er door! :worthy: :worthy: :worthy: :angel2: :angel2:

Nog even rennen naar de gate want het boarden is al begonnen.

Wat een afschuwelijke stress dit zeg, bah!
Door Ronald
Ja, hier word je niet vrolijk van. Wel blij dat ze er door is.

En dit zag natuurlijk weer niemand aankomen hè... Te weinig personeel, slecht betaald en goh... een aantrekkende economie. Zelfs met mijn twee jaar voorbereidend kleuteronderwijs had ik dit nog kunnen beredeneren...
Door MillyMol
Ze zit in het vliegtuig. :groupwave2:
Over naar geluks topic. Nu even de bloeddruk en hartslag laten zakken.
Pfffff….!!!!
Door Charlie Angel
Gelukkig dat ze het vliegtuig gehaald heeft maar jeetje wat een stress zo zeg. Afscheid nemen is gewoon al moeilijk genoeg.
Door MillyMol
Ja, en ze zijn nog niet vertrokken. Ze hebben hun tijdslot voor vertrek gemist dus nu is het wachten op toestemming om alsnog te mogen gaan. Ze had een overstaptijd van drie uur en daar is al bijna twee uur van af.

Het is een puinhoop op Schiphol.
Door pearlsofpassion
MillyMol schreef: ma 30 mei 2022, 13:09 Ja, en ze zijn nog niet vertrokken. Ze hebben hun tijdslot voor vertrek gemist dus nu is het wachten op toestemming om alsnog te mogen gaan. Ze had een overstaptijd van drie uur en daar is al bijna twee uur van af.

Het is een puinhoop op Schiphol.
Ja, logisch, als alle passagiers datzelfde traject moesten doen.. :-X
Door eelke
Gaat ze haar overstap nog halen denk je?

Ik ben erg enthousiast in de tuin bezig. Er is nu zo veel meer ruimte, en de planten waarvan ik het leuk vind dat ze blijven staan groeien erg goed. Dus wat anderen eruit gehaald, zodat er meer plek is. De helft van mijn tuin bestaat sowieso uit klimop ( :-X ) en dat moet nogal in de hand gehouden worden. Dus ook daar flink mee bezig, zodat het hopelijk ook wat onderhoudsvriendelijker wordt.

Klaag; mijn groene bak zit vol en mijn elektrische heggenschaar is leeg.
Door MillyMol
Het vliegtuig is uiteindelijk om 13:30 uur de lucht in gegaan. Dan heeft ze -als de vlucht verder zonder problemen verloopt- 45 minuten om de aansluitende vlucht te halen. Misschien kunnen ze wat tijd inhalen onderweg.
Door CindyMayella
Fingers crossed dat ze het redt….

Heb woningbouw maar weer gemaild… Reactie: vanwege personeelstekort bij de aannemer (zou de sleutel al 2 weken geleden krijgen), kan het nog wel ff duren…. Nu bezig met een overbrugging…… Ik kan veel, heb heel veel geduld, maar nu trek ik het ff niet meer…. Ben ondertussen aan het eind van mn latijn en ik weet het niet meer….. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door