Kaela schreef: ↑do 21 apr 2022, 16:26 Hahaha ja dat werkt tegen alle zwangerschapskwaaltjesJa, nu je het zegt herinner ik me dat ik dat ook nog heb geprobeerd. Maar niet echt met succes.toch wacht ik daar liever nog een paar weken mee.
Je leest ook vaak over een stuk zeep in je bed. Daar snap ik echt niets van en geloof ik ook niet. Maar omdat me dat wel echt een “baat het niet dan schaadt het niet” lijkt, ligt er nu toch een stukje zeep.
Ik had de strijkplank naast het bed staan. Had ik kramp dan schoot ik dus mijn bed uit en leunde over de strijkplank en strekte het betreffende been naar achteren.
Ik herinner me ook nog goed mijn laatste nacht thuis voor de bevalling. Meneertje maakte uit zichzelf weinig aanstalten, dus werd ik met 41 weken ingeleid. Laatste nacht kon ik al niet slapen en stond ik om half 3 nog rompertjes te vouwen. Hoezo nesteldrang?

Uiteindelijk toch in bed beland en in slaap gevallen. Om net voor de wekker ging wakker te worden van kuitkramp. Ik spring uit bed richting strijkplank. Vergeet compleet dat meneer het bed intussen op klossen had gezet. Dus het was een stuk hoger dan ik gewend was. Op het moment dat ik land schiet de kramp ook in mijn andere kuit en stort ik vloekend ter aarde. En terwijl ik daar als een gestrande walvis op de grond lag te schelden begon de wekker oorverdovend hard te loeien.

Op dat moment was het niet geinig, maar achteraf hebben we er wel smakelijk om moeten lachen.