Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
hannabelgje schreef: ma 02 nov 2020, 14:25 Mijn melkopschuimer is binnen dus ik zit nu aan een zalige homemade latte macchiato. Waarom ik die jaren geleden niet al gekocht heb weet ik eigenlijk niet.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Omdat ie dan nu al stuk zou zijn geweest. Ik heb er een aantal verschillende gehad en was er altijd zo blij mee. Maar wat gaan die dingen toch altijd snel stuk.

Hoop dat jij er lang van kan genieten! Smakelijk bakje!
Door dinky89
Zit hier nu heerlijk aan een bakje stoofpeertjes :) Of nou ja, zeg maar gerust stoofperen. Had ze nog niet eerder zo enorm groot gezien! Hebben ze zaterdag meegekregen van schoonvader waar we op visite waren en die had ze weer van iemand die (stoof)perenboom in de tuin heeft. Duidelijk goed perenjaar geweest :biggrin2:
Door hannabelgje
Kaela schreef: Omdat ie dan nu al stuk zou zijn geweest. Ik heb er een aantal verschillende gehad en was er altijd zo blij mee. Maar wat gaan die dingen toch altijd snel stuk.

Hoop dat jij er lang van kan genieten! Smakelijk bakje!
Ow echt? Zit toch gewoon 2 jaar garantie op neem ik aan? Stuur ik em gewoon terug als ie stuk gaat. Ik heb er nu 1 van inventum.

Door Kaela
hannabelgje schreef: ma 02 nov 2020, 15:43 Ow echt? Zit toch gewoon 2 jaar garantie op neem ik aan? Stuur ik em gewoon terug als ie stuk gaat. Ik heb er nu 1 van inventum.

Vast, maar ik ben niet zo goed met bonnetjes bewaren ::).
Door hannabelgje
Kaela schreef: Vast, maar ik ben niet zo goed met bonnetjes bewaren ::).
Hoeft gelukkig niet bij bol.com. ik ben ook heel slecht met bonnetjes.

Door - pien -
Els&Flow schreef: vr 30 okt 2020, 18:22 Even weer een update van mijn kant:

We zijn volgende week een jaar na de stamceltransplantatie. Manlief is weer helemaal aan het werk, niet meer op zee maar wel nog in de vis. Het gaat best goed met hem, gezien wat er allemaal is gebeurd. Uiteraard blijft hij wel onder behandeling, maar op dit moment kunnen we adem halen.
Wat een fijn bericht! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Kaela
Waar beter te vragen dan hier in het cafe van de bar!

Morgen doen we met een groep een pubquiz. Maar er is vrijwel niets meer gratis te doen, alles is nu betaald. Een paar maanden geleden hebben we gratis gespeeld, dus we hebben ons verder niet echt voorbereid. Om er nu achter te komen dat het allemaal betaald is.
Niet getreurd, we hebben gewoon zelf een pubquiz gemaakt. Ik zou wel even de categorie natuur en dier doen. Pffff, wat lastig, want ik vind de vragen of saai, of veel te makkelijk, of veel te moeilijk.

Ik heb nu 14 vragen, ik moet er 20 hebben. Wie weet een leuke vraag die een vrij gemiddeld niet-zoveel-met-dieren-hebben clubje kan beantwoorden?
Door Mandarijn
Kaela schreef: wo 04 nov 2020, 18:49 Waar beter te vragen dan hier in het cafe van de bar!

Morgen doen we met een groep een pubquiz. Maar er is vrijwel niets meer gratis te doen, alles is nu betaald. Een paar maanden geleden hebben we gratis gespeeld, dus we hebben ons verder niet echt voorbereid. Om er nu achter te komen dat het allemaal betaald is.
Niet getreurd, we hebben gewoon zelf een pubquiz gemaakt. Ik zou wel even de categorie natuur en dier doen. Pffff, wat lastig, want ik vind de vragen of saai, of veel te makkelijk, of veel te moeilijk.

Ik heb nu 14 vragen, ik moet er 20 hebben. Wie weet een leuke vraag die een vrij gemiddeld niet-zoveel-met-dieren-hebben clubje kan beantwoorden?
Wat is een bijnaam voor de paardenbloem?
pissebloem of beddenpisser

Hoeveel soorten vleermuizen zijn er wereldwijd en hoeveel daarvan leven van bloed?
Van de 1240 soorten vleermuizen zijn er welgeteld twee die van bloed leven. Die leven in Zuid- en Midden-​Amerika.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op wo 04 nov 2020, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door