Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="EllenL"]
wat ik trouwens wel pas uit het filmpje heb begrepen van Jason en niet van de filmpjes op joetjoep is dat het belangrijk is dat je het water waarin je de amandelen hebt geweekt weggooit...
[/quote]

ja dat is zo...weet niet precies waarom eigenlijk.
Hallo allemaal, dag 7 alweer. Het gaat vlug zeg!
Vanmorgen (nu eigenlijk) aan de fibre optics. Ik vind em niet geweldig. De gember overheerst teveel vind ik.
Ook meteende breath of fresh air gemaakt voor vanmiddag. Die vind ik echt geweldig lekker!
Wat vonden jullie van de cocoa beanie? Ik vond die ook lekker.
Gisteravond nog naar het sos filmpje van jason gekeken en ik ben weer back on track. Dat helpt echt vind ik. Gisteravond aten ze friet onder mijn neus en ik heb een salade gegeten. Toch hoop ik dat de weegschaal lief voor mij gaat zijn morgen.
Kijk je wel bij de goede dag? Ik heb andere sapjes vandaag... of ben je aan het freestylen? ;)

Gisteren was de fibre optics bij mij heel lekker,  maar in sapjes ben ik altijd heel voorzichtig met gember tegenwoordig... behalve bij de ginger shot!
Tahini cocao beanie was lekker. Volgende keer doe ik wel iets meer cacao poeder..
Net de for goodness shake gemaakt. Ik vind het handje amandelen met een halve liter water hele waterige amandelmelk geven. Het normale recept is 200 gram amandelen met 200 ml water zag ik.
Dadelijk mijn sapjes voor morgen maken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.  Het blenderen doe ik wel pas morgenvroeg.
Ik vond de for goodness shake een beetje tegenvallen... en ik had een ruime handvol amandelen genomen, dus volgens mij was mijn amandelmelk niet waterig :) Maar vond hem een beetje flauw, niet echt zoet, niet echt zuur... ik denk dat ik er de volgende keer wat ananas sap doorheen gooi...

Even een avond dipje, niet dat ik nu iets wil gaan eten ofzo, maar alle geurtjes van bbq-ende mensen... en nog 3 weken te gaan, lol. Nou ja, ik neem zo lekker een warm bad, want ik heb het koud en dan ga ik al badderend  het coachingsfilmpje van week 2 wel vast bekijken! Lang leve de waterdichte tablet hoes van de action voor 99 cent :D
Hahaha, ja, de rotzak, ik gisteren dat coachingsfilmpje kijken en vooral niet wegen en sporten :p Nee, daar werd ik vrolijk van!

Toch lekker gewogen, want ik had me van te voren voorgenomen om in ieder geval per week te kijken naar het resultaat. Blij dat ik dat heb gedaan, 3.5 kg kwijt, jippie! Als dat zo doorzet heb ik 2 doelen in één keer bereikt na deze 28 dagen... en weer heel rap onder de 80 komen en daar noooooit meer over heen gaan, en mijn goede voornemen van dit jaar, onder de 70 kg duiken, lol.
Anywayz, ga zo maar eens kijken of de joetjoep filmpjes tai chi voor beginners wat is... beter voor me dan hardlopen denk ik ::)
En ik zit er sterk over te denken om straks lekker schijt te hebben aan het programma en een turbo charge smoothie te maken, rebels dat ik me voel, hahaha
Bij gebrek aan sapperd  met de staafmixer amandelmelk gemaakt en dat verwerkt in een banaan/ choco smoothy.
Lekker en heerlijk romig! Die gaat wel op vandaag.  :P
Met de uitgewrongen amandel restjes en een paar eitjes maak ik een beslagje voor pancakes. Plakjes peer erop en wat kaneel. Mmmm...
Verwendagje hoor :)
[quote="pallas"]
Bij gebrek aan sapperd  met de staafmixer amandelmelk gemaakt en dat verwerkt in een banaan/ choco smoothy.
Lekker en heerlijk romig! Die gaat wel op vandaag.  :P
Met de uitgewrongen amandel restjes en een paar eitjes maak ik een beslagje voor pancakes. Plakjes peer erop en wat kaneel. Mmmm...
Verwendagje hoor :)
[/quote]

Dat is ook een goed idee zeg!
[quote="hannabelgje"]
Dat is ook een goed idee zeg!
[/quote]

Ik vond het zo zonde om het weg te gooien , dus dan maar wat bedenken hè :P

Tis wel erg machtig. Heb drie pancake'jes op iets groter dan de omtrek een beker en 1 peer in plakjes...zit nu nog mega vol....Hoop dat de smoothy zich nog even lekker houdt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door