pearlsofpassion schreef: ↑zo 20 mar 2022, 17:02 Ik durf het bijna niet zeggen, maar het heeft geholpen.
Klagen hier helpt altijd..
We gaan zaterdag kijken voor die 2 kittens.
![]()
Er wordt wel ervan uitgegaan dat we ze meteen meenemen, dus als het klikt gaan we maar niet moeilijk doen.
Maar we gaan wel nog een weekje op reis binnenkort dus wordt het vragen of ze ze nog een paar weken kunnen bijhouden, als dat niet kan, gaan ze toch mee naar huis ze. Maar bij voorkeur niet uiteraard.
Oh en rauw voer is nog niet ter sprake gekomen. Je kon bij de aanvraag enkel uit bepaalde mogelijheden kiezen en dat stond er niet bij. 'duurdere merken zonder graan' heb ik dan maar aangeduidt.
Hopelijk komt het niet ter sprake of vinden ze het niet erg, want liegen gaat me waarschijnlijk toch te ver.
Maar das dus nog wel een puntje van onzekerheid.
Woeps, klein klaagje, ze zijn wel aan de prijs...
250 euro per kat... Wel gesteriliseerd en gechipt want dat is verplicht in België maar toch. Nou ja, ik geef er niet om. Ik vind niet dat asielen eraan in moeten schieten, wat vaak gebeurt, en als je't zelf moet laten doen ben je dat ook kwijt.
Maarre... meneer Pop zal wel even slikken.![]()
Wauw, wat hoop ik voor de 2 dames dat er een klik is en ze straks bij jullie helemaal gelukkig groot mogen worden

En wat betreft het voer ..... heel eerlijk .... als ik voor de keuze zou staan en ik ze graag een mooie toekomst zou willen gaan geven, zou ik in dit geval geen moeite hebben met volhouden dat ik 'duurdere merken zonder graan' zou gaan voeren.
Voor veel mensen is versvoeren echt niet iets wat bekend is of het is iets waar ze alleen maar enge verhalen over horen (te korten, bacterien, ze worden vals .....en verzin maar verder)
Dus die discussie zou ik niet eens aangaan.....en eigenlijk jok je maar een klein beetje, want vers is duurder als de gemiddelde supermarktbrok en het is ook nog zonder graan