Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Sonja schreef:Ja, dat hij nog zo jong is, vind ik echt het moeilijkste van alles. :'( We doen maar zoveel mogelijk leuke dingen. Dat zijn waardevolle herinneringen voor later.
Ja inderdaad. Goed dat jullie zulke herinneringen maken. Dat lijkt me erg belangrijk. :bigarmhug:
Door yazzie
Pfffff Sonja, stil van je verhaal... Wat een spanning, onzekerheid en verdriet. :'(

Ben heel blij voor je dat de uitslag goed is. Ik hoop voor jou en je zoon dat je nog jarenlang herinneringen mag gaan maken.

:bigarmhug:
Door zurca
Jeetje Sonja.... Wat schrik ik van je verhaal.
Heb weleens aan je gedacht, als in 'Sonja.. Ja dat is ook iemand BP van vroeger, hoe zou het met haar gaan' Ik weet nog dat je borstkanker had en hoopte dat je dat goed te boven was gekomen. En nu lees ik dan hoe het nu met je gaat...
Fijn dat de uitslag, naar omstandigheden, goed was.. Ik hoop dat er van deze nog heel veel mogen volgen :-* :-*
Door Sonja
zurca schreef: za 29 jan 2022, 20:37 Jeetje Sonja.... Wat schrik ik van je verhaal.
Heb weleens aan je gedacht, als in 'Sonja.. Ja dat is ook iemand BP van vroeger, hoe zou het met haar gaan' Ik weet nog dat je borstkanker had en hoopte dat je dat goed te boven was gekomen. En nu lees ik dan hoe het nu met je gaat...
Fijn dat de uitslag, naar omstandigheden, goed was.. Ik hoop dat er van deze nog heel veel mogen volgen :-* :-*
De borstkanker ben ik inderdaad goed te boven gekomen. Dit staat er los van. Ik heb gewoon voor de tweede keer pech. :-\

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes! :'(
Door Lizzy
Sonja schreef: do 27 jan 2022, 16:21 Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag. Helaas liepen de afspraken uit, waardoor ik een uur heb zitten wachten tot ik aan de beurt was.
Maar de uitslag was goed! De tumor was niet gegroeid, dus ik mag weer 3 maanden wegblijven. Mijn bloedwaarden waren ook verbeterd: geen bloedarmoede meer en de nierfunctie blijft stabiel.

Ik heb bij de oncoloog aangekaart dat die afspraak voor wat betreft het infuus prikken was misgelopen en ze heeft nu inderdaad duidelijk in mijn dossier gezet dat dit de volgende keer bij anesthesie moet gebeuren. Hopelijk gaat het dan wel goed.

Mijn zoon David is 8 jaar oud.
Oh dat is fijn nieuws, dat de tumor niet gegroeid is! En mooi dat je bloedwaardes verbeterd zijn! De komende drie maanden gaan we gewoon keihard verder voor je duimen :-*
Door - pien -
Sonja schreef: zo 30 jan 2022, 00:33 De borstkanker ben ik inderdaad goed te boven gekomen. Dit staat er los van. Ik heb gewoon voor de tweede keer pech. :-\

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes! :'(
Dat is heel erg vet pech hebben :-X
Ik ga ook duimen voor de komende drie maanden!
En ik wens je toe om nog 'veel mooie herinneringen te kunnen maken' :-*
Door Too
Sonja schreef: do 27 jan 2022, 16:21
Mijn zoon David is 8 jaar oud.
8 alweer .... lijkt nog zo kort geleden dat je het hier vertelde
En 8 is natuurlijk nog ècht jong en 'puppy' , al zal hij daar zelf waarschijnlijk heel anders over denken :biggrin2:
Door Too
Kleine mopper

Er is dit jaar eindelijk veel belangstelling voor mijn vogelhuis maar de schilders met hun steigers en toestanden moeten nog aan die kant zijn , geen idee wanneer ze hier komen
T zou wel bijzonder sneu zijn als pa&ma pimpel dan niet meer bij hun kroost kunnen of durven

Het huis gaat dus maar de kast in voordat het bewoond is
Door Sonja
Fijn dat jullie duimen! Ik hoop het nog lang vol te houden!
Too schreef: wo 02 feb 2022, 13:58 8 alweer .... lijkt nog zo kort geleden dat je het hier vertelde
En 8 is natuurlijk nog ècht jong en 'puppy' , al zal hij daar zelf waarschijnlijk heel anders over denken :biggrin2:
Jaaah, hij is al groot en stoer! :biggrin2: Maar gelukkig ook heel lief!

En nog even een moppertje:
Ik ben gestrand met mijn auto toen ik David uit school haalde. Ik wilde deze week al naar de garage gaan omdat ik bij nat weer de V-snaar hoorde piepen. Maar kennelijk ben ik al te laat, want ineens was het gepiep weg. En toen stond ik dus met een lege accu. :( Plan de campagne was om te starten met startkabels, dat kleine stukkie naar huis te rijden en dan hier de accu aan de lader te hangen om dan met een volle accu morgen naar de garage te kunnen rijden. Maar ik sta geparkeerd in een parkeerhaven en iedere keer als we gaan kijken staat er een auto naast, zodat we er niet bij kunnen met onze andere auto.
Eruit duwen en dan alsnog de auto's midden op straat naast elkaar zetten is gezien de verkeersdrukte daar niet handig. :-\ Dus nu hebben we de auto maar laten staan en alleen de accu mee naar huis genomen. ::)
Door Charlie Angel
Bobbie begon gisteren met pijn in zijn buik, maar geen koorts en goede ontlasting. Eten hoefde hij niet. Vannacht kon hij zijn rust niet pakken, continue van plek veranderen en het leek net of hij last had van restless Legs. Echt de hele nacht was hij in de weer, dus vanmorgen toch de dierenarts gebeld. Hij heeft dus net als Charlie had een gevoelige buik. Hij heeft een prik gehad en die helpt gelijk goed. Hij krijgt kleine beetjes eten en heeft flink zijn slaap ingehaald ook drink hij weer goed. De komende dagen even rustig aan en hopelijk is ons mannetje dan weer de oude.

Billie was echt heel lief voor hem, zo mooi om te zien. Maar Billie had ook wat slaap in te halen na vannacht.Afbeelding
Afbeelding
Door KarenH
Ik reserveer altijd boeken bij de bieb en sommige boeken staan heel lang op de reserveringslijst.
Omdat ik echt wat te lezen wil hebben reserveer ik er lustig op los. Een hele tijd gebeurd er dan niks en dan ineens kan ik -tig boeken ophalen.
En kom met sommige boeken dan in tijdnood, omdat er de dag daarna dan gelijk staat: niet te verlengen, is gereserveerd. :(

Het is een stomme klaag, daar ben ik me van bewust.
Door hannabelgje
Ik zat gisteren bij de kapper voor nieuwe krullen. Ze wilden de fixeer in mijn haren doen en konden die niet vinden. Bleek een collega die mee naar huis genomen te hebben. Uur zitten wachten omdat ze die dus moest komen brengen. Lekker handig....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Sonja
Van de week was mijn auto stuk. Bij het uit school halen van David stond ik even te praten met een andere moeder. "O", zei ze, "als er eenmaal iets stuk gaat, volgen er meestal meer dingen!" Ik zei nog dat ik daar gelukkig nog geen last van had. Vandaag begaf de wasmachine het... :-X :-X :-X
Door Siberienne
Had ik eindelijk een plekje gevonden waar de langlauf loipes nog wel aardig zijn (bij ons een ijsbaan waar de rotsen doorheen komen) heeft onze auto een lekke band. Daar ging ons zondagmiddag uitstapje. De band loopt langzaam leeg. Meneer is vandaag op bandenjacht.

Lekke band komt waarschijnlijk omdat hij uit de bocht gleed voor ons huis en net een sneeuwbult raakte. De weg is daar 1 grote ijsvlakte. We strooien er zelf wel wat grit over maar zeker als het dooit en er een laagje water op staat spekglad. Gisteravond gleed Shadow ook weer eens uit. Die is het inmiddels ook zat, dat wandelen waar hij alle kant op glijdt. Is echt niet leuk voor hem. En wij mogen blij zijn dat het een stevige hond is die goed in elkaar zit. Want voor hetzelfde geld blesseert hij zich flink.

En het dooit niet genoeg om het weg te laten dooien, er wordt nog geen nieuwe sneeuw verwacht, dus dit blijft nog wel een maandje of twee zo vrezen wij. Wat een k-winter….

Zo. Dat moest er even uit ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door