Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik ben nog aan het sappen. Hij geeft wel veel minder opbrengst dan mijn philips heb ik de indruk. Het gaat wel fijn rustig en het sap scheidt zich inderdaad niet na het sappen.
Ik ga alvast die van morgenvroeg maken om te kijken hoe de kwaliteit morgen is van het sap.
[quote="hannabelgje"]
Ik ben nog aan het sappen. Hij geeft wel veel minder opbrengst dan mijn philips heb ik de indruk. Het gaat wel fijn rustig en het sap scheidt zich inderdaad niet na het sappen.
Ik ga alvast die van morgenvroeg maken om te kijken hoe de kwaliteit morgen is van het sap.
[/quote]

Apart, ik had juist meer opbrengst verwacht, kweetnie waarom... Ben benieuwd hoe je sapje morgen smaakt :)
Mijn sappers is nog onderweg, dus doe het nog even zonder.

Maar de recepten heb ik vast binnen dankzij Hanna :)

Tot die tijd met regelmaat een groene smoothy met de staafmixer maken. Deed ik al heel lang, maar de laatste maand is er wat de klad in gekomen :-\

Als de slowjuicer er is dan ga ik meer sappen, maar een heel streng programma volgen doe ik maar niet ivm mijn nieuwe medicijnen. Doe het dus rustig aan...dan kom ik er ook wel.
Ik zit nu aan mijn anti oxident king en ik vind em nog lekker ook. Het sap van gisteren uit de versapers zag er nog heel goed uit. Het smaakt ook prima. Ik heb wel de banaan en bessen er net pas door gedaan.
En vanmorgen stout op de weegschaal gestaan.  -1.6 kg.
Ik vond hem ook wel lekker, maar vind alle sapjes tot nu toe lekker van dit programma. En was zelfs aangenaam verrast door de anti oxidant king :)

Nog steeds moe, maar langzaam merk ik dat ik me beter begin te voelen :) Ik had gisteren stiekem al op de weegschaal gestaan en was toen al 1.5 kg kwijt... nu ga ik echt pas maandag... wil wel een wekelijkse tussenstand, haha.
Die van gisteren vond ik de eerste keer lekkerder dan de tweede keer... denk dat ik er de tweede keer te weinig pastinaak in heb gedaan waardoor hij niet echt zoet was ::) Ik heb net nog even lekker een dutje gedaan op de bank. Was de eerste keer ook zo bij mij, had ik de juice high pas dag 6 of 7... waarom ik dan toch langzaam weer zo veel troep ben gaan eten... ??? ::)

Ik heb ook honger hoor en, wat ik nooit eerder zo extreem heb gehad, enorm pruttelende darmen steeds, lol. Ik vind het wel fijner om mijn 'thinnies' later te nemen en in één keer in plaats van verdeeld in 2 porties waar je niet vol van raakt... maar nu ga ik dan toch maar een avocado eten...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door