Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: Nog steeds 30 graden! Zou hij het wel doen  :-\
Groetjes vanuit Siberie...hier is het maar 29.5  8)
Door Mieke L.
Martine-Tom schreef: Groetjes vanuit Siberie...hier is het maar 29.5  8)
hoe doe je dat? ramen open/dicht? gordijnen open/dicht? ventilator aan wel of niet laten draaien?
Door Ruisje
Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
Door Lizzy
M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauw :biggrin2: (flink doordrinken  :biggrin2:)
Door Mieke L.
Lizzy schreef: M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauw :biggrin2: (flink doordrinken  :biggrin2:)
dat is dan wel weer een voordeel  :biggrin2:
Door Mieke L.
Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
kijk dat zijn de tips!
Door Lizzy
Mieke L. schreef: dat is dan wel weer een voordeel  :biggrin2:
Ieder nadeel hep z'n voordeel :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: hoe doe je dat? ramen open/dicht? gordijnen open/dicht? ventilator aan wel of niet laten draaien?
Pfoe nou dat is een heel werk hoor!
Boven alles dicht (ramen en gordijnen) en beneden alles aan de schaduwkant open en aan de zonkant alles dicht...al ben ik wel vergeten de ramen dicht te doen vanmorgen dus die staan al de hele dag open, gelukkig maar want anders was het hier helemaal koud geweest!  :o
Door Ruisje
Lizzy schreef: M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauw :biggrin2: (flink doordrinken  :biggrin2:)
Als het warm is gooien wij twee ijsklonten of ijsdruiven in witte wijn of rosé, met klonten wel wat wateriger, maar kan geen kwaad met dit snikhete weer. Afbeelding
Door - Judith -
Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
Wow, da's een goeie! Nu nog mijn ventilator in elkaar zien te krijgen  :P
Door Martine-Tom
- Judith - schreef: Wow, da's een goeie! Nu nog mijn ventilator in elkaar zien te krijgen  :P
Maak een foto van de onderdelen, helpen we allemaal mee en als het resultaat op een ventilator lijkt heb je geluk  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door