Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Ik ga nog even op mijn thermostaat kijken 8)Ja check even!
Mieke L. schreef: Nog steeds 30 graden! Zou hij het wel doenGroetjes vanuit Siberie...hier is het maar 29.5 8)![]()
Martine-Tom schreef: Groetjes vanuit Siberie...hier is het maar 29.5 8)hoe doe je dat? ramen open/dicht? gordijnen open/dicht? ventilator aan wel of niet laten draaien?
Lizzy schreef: M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauwdat is dan wel weer een voordeel(flink doordrinken
)
Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.kijk dat zijn de tips!
Mieke L. schreef: dat is dan wel weer een voordeelIeder nadeel hep z'n voordeel![]()
Mieke L. schreef: hoe doe je dat? ramen open/dicht? gordijnen open/dicht? ventilator aan wel of niet laten draaien?Pfoe nou dat is een heel werk hoor!
Lizzy schreef: M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauwAls het warm is gooien wij twee ijsklonten of ijsdruiven in witte wijn of rosé, met klonten wel wat wateriger, maar kan geen kwaad met dit snikhete weer.(flink doordrinken
)
Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.Wow, da's een goeie! Nu nog mijn ventilator in elkaar zien te krijgen
- Judith - schreef: Wow, da's een goeie! Nu nog mijn ventilator in elkaar zien te krijgenMaak een foto van de onderdelen, helpen we allemaal mee en als het resultaat op een ventilator lijkt heb je geluk![]()