Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ben ik ook wel heel benieuwd naar... in het filmpje zegt hij dat je er ook best wat appel bij kan doen in het begin, totdat hij een slok neemt en bedenkt dat dat toch echt niet nodig is, lol. Ook zegt hij daar dat je best elke dag allebei de shots mag doen, dus je kan altijd de vieze smaak wegwerken met een ginger shot ;)
Er zitten inderdaad wat groentes bij die je normaal niet zo veel ziet in de NL keuken ;)

ik vond hem wel lekker, die shot... nou heb ik er geen appel bij gedaan, maar een vrij groot stuk komkommer (tussen een kwart en een halve denk ik) en ik proefde vooral komkommer... en de dag 3 thicky is ook lekker, ben voorzichtig geweest met de pastinaak, niet te groot stuk daarvan, want als dat overheerst vind ik het niet lekker, maar zo was hij wel heel lekker! Nu sapje 2 (of eigenlijk 4, want heb naast die komkommershot ook een ginger shot genomen :biggrin2:

ik heb wel een echt dag 2 gevoel, man.. ben halve zombie, heb nergens zin in, denkbeeldige triple chocolate cookies en ben en jerries ijsjes vliegen door mijn hoofd... maar ik trap er niet in, haha, die JFT, die!!! (en die als in 't Engels;)
Ik ga zo sapjes maken... beestenboel is nog aan het eten, zij mogen altijd eerst 's morgens ;)

ik vond de raw energy ofzoiets van gisteravond verrassend lekker, ik had geen last van de banaan ;D Zo ga ik hem weer maken omdat ik gistermorgen die van vanmorgen heb gedaan.. gisteren hadden ze gelukkig nieuwe bietjes bij de jumbo :D
Ik kreeg ook net de mail :)

Ik ben vandaag vooral heel moe... dus net om 12 uur maar eventjes terug in bed gekropen en om 2 uur ofzo er weer uitgerold :) Helpt ook tegen de honger, lol. HEb ik nu wel, dus ik maak gewoon in één keer nu mijn 2 digestive aids op heb ik besloten...
Heb je het SOS filmpje al gekeken? Had ik gisteren maar gedaan, hielp wel iets, maar man, moet je nou zo nodig met zo veel lekkers strooien, lol.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door