Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Probleem zit in haar bek. Niet te zien wat er aan de hand is dus vanmiddag onder narcose en hopelijk kunnen ze het dan meteen fixen. Fingers crossed. Zo ben ik Frank verloren. Ontsteking in zijn kaak met een enorm abces.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
Wat een extra spanning doordat je Frank op die manier bent verloren :bigarmhug: Ik duim dat het iets blijkt te zijn dat eenvoudig verholpen kan worden!
Door hannabelgje
Nou ze ligtbin dromenland bij de da. Ze bellen wanneer ze weer wakker is.

Door hannabelgje
Nee ze gingen kijken. Ze was niet te onderzoeken in haar bek. Dus sowieso onder zeil. Ze hebben nog niet gebeld dus nog ff wachten. Bij controle paar maanden geleden zeiden ze wel dat haar gebit niet helemaal ok was.

Door hannabelgje
Mutsie is weer thuis. Twee kiezen verwijderd, eentje zat los en de andere was ontstoken. Nu ab kuur en pijnstillers. Ze ligt haar roes uit te slapen nu. Ze is er nog niet helemaal bij. Arm dingetje.

Door doranto
Fijn dat ze de oorzaak aan hebben kunnen pakken en het achter de rug is nu. Hopelijk hersteld ze snel. Beterschap!
Door El_Kato
Fijn dat ze weer thuis is! Bah niets aan een zieke hond :(

Eigen klaag
Hier net de dierenverzekering voor Rana opgezegd. Heb er heel erg over getwijfeld we hebben de honden eigenlijk altijd in de verzekering en ik weet uit ervaring dat die “oudjes” best wat kunnen kosten aan medische kosten maar kreeg van de week een verlenging van de polis en het jaarbedrag wordt nu 550,-. Ik vind dat echt wat te gortig worden. Ben er niet op uit om er beter van te worden - dat betekend tenslotte dat je hond veel oploopt qua gezondheid maar het moet wel een beetje in verhouding staan. We gaan dit bedrag apart zetten en fingers crossen dat ze nu niet opeens van alles gaan mankeren..
Door Siberienne
Gisteravond even naar IKEA voor een paar kasten. Opo zich fijn dat ze alles hadden wat ik wilde, maar meneer heeft het principe van iKEA niet begrepen dus het werd een ‘klik en hent’. Je parkeert in de parkeer garage en ze komen het brengen. Saaaaaaaaaaai. En je komt thuis zonder verrassingen 😂😂

Ergste was nog dat bij het parkeren de auto niet automatisch op de rem ging en we nog een klein stukje achteruit rolden, tegen een betonnen paal. Weer een schaafplek erbij (de vorige maakte ik bij het parkeren in de garage, de stand is nu 2-1; 2 voor meneer en 1 voor mij. Dat mag dan eigenlijk weer in de geluksmomenten. Het is wel bijzonder: we hebben nog nooit zoveel krassen op een auto gehad als met deze. Maar ja, hij heeft dan ook als bijnaam ‘de tank’. Het is een lompe auto. We kijken nog steeds naar iets kleiners elektrisch met goede range en ruimte voor hond(en), vouwkano ed...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door