Zou willen dat ik je kon komen helpen, maar dat is echt te ver momenteel. Is er echt niemand die je kan helpen sjouwen met die wasmachine? Desnoods een collega? De nieuwe buren?
Sterke met alle drukte

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑wo 22 sep 2021, 20:59 Dat kan niet. Dan moet ik m'n werk afzeggen, of de borg pp mijn oide huis laten schieten of geen wasmachine hebben. Ik zou niet weten hoe ik ruimte kan maken. Ik heb gewoon geen tijdKen het gevoel - en kan ook al niet komen helpen …
sam28 schreef: ↑wo 22 sep 2021, 20:59 Dat kan niet. Dan moet ik m'n werk afzeggen, of de borg pp mijn oide huis laten schieten of geen wasmachine hebben. Ik zou niet weten hoe ik ruimte kan maken. Ik heb gewoon geen tijdZware tijd.
sam28 schreef: ↑do 23 sep 2021, 06:27 Dankjewel allemaalFijn dat er iemand kan komen helpen met de wasmachine. Ik wil je ook helpen maar zit niet in de buurt en met die drie mannen waar ik geen (relatief) vreemde bij kan laten kan ik niet jouw kant op komen.
Lief dat sommigen aanbieden te komen helpen. Het komt wel goed.
Ik heb natuurlijk maar 33 vierkante meter schoon te maken. De stort valt vast ook mee, heb een grote auto kunnen lenen. En die gaten zijn vast snel gevuld.
*Note to self* niet meer in de zomervakantie verhuizen.![]()
De wasmachine komt een kennis me mee helpen.
Nog ff vandaag door. Ik werd duizelig van vermoeidheid wakker vanochtend. Gelukkig een rustig programma vandaag.
Siberienne schreef:Wat Siberienne zegt!
Ken het gevoel - en kan ook al niet komen helpen …
Adem in, adem uit. Zet op een rijtje wat echt moet. Maak de rest zo makkelijk mogelijk (kant en klaar eten etc) en leg je lat zo laag mogelijk. En vraag toch nog een keer een ronde. Bv op je werk. Of buren. Mensen vinden het vaak best leuk om de kans te krijgen om te helpen. (Of plaats een oproepje hier, niet iedereen leest het klaagtopic)
En die verjaardag, dat is ook maar een datum. Daar hoef je niks mee.
En verder : van hieruit een straaltje energie jouw kant op!