Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Wat rot Sam. Ik ken het gevoel. Soms komt alles tegelijk, en je had al genoeg voor je kiezen gehad de afgelopen tijd...

Zou willen dat ik je kon komen helpen, maar dat is echt te ver momenteel. Is er echt niemand die je kan helpen sjouwen met die wasmachine? Desnoods een collega? De nieuwe buren?

Sterke met alle drukte :-*
Door Siberienne
sam28 schreef: wo 22 sep 2021, 20:59 Dat kan niet. Dan moet ik m'n werk afzeggen, of de borg pp mijn oide huis laten schieten of geen wasmachine hebben. Ik zou niet weten hoe ik ruimte kan maken. Ik heb gewoon geen tijd
Ken het gevoel - en kan ook al niet komen helpen …

Adem in, adem uit. Zet op een rijtje wat echt moet. Maak de rest zo makkelijk mogelijk (kant en klaar eten etc) en leg je lat zo laag mogelijk. En vraag toch nog een keer een ronde. Bv op je werk. Of buren. Mensen vinden het vaak best leuk om de kans te krijgen om te helpen. (Of plaats een oproepje hier, niet iedereen leest het klaagtopic)

En die verjaardag, dat is ook maar een datum. Daar hoef je niks mee.

En verder : van hieruit een straaltje energie jouw kant op!
Door src_esther
sam28 schreef: wo 22 sep 2021, 20:59 Dat kan niet. Dan moet ik m'n werk afzeggen, of de borg pp mijn oide huis laten schieten of geen wasmachine hebben. Ik zou niet weten hoe ik ruimte kan maken. Ik heb gewoon geen tijd
Zware tijd.
Voor die wasmachine zou ik mannetjes inhuren.
Verjaardag? Vreselijk, vond ik als kind al. Gewoon afschaffen. Ik doe er niet aan.
Door sam28
Dankjewel allemaal
Lief dat sommigen aanbieden te komen helpen. Het komt wel goed.
Ik heb natuurlijk maar 33 vierkante meter schoon te maken. De stort valt vast ook mee, heb een grote auto kunnen lenen. En die gaten zijn vast snel gevuld.
*Note to self* niet meer in de zomervakantie verhuizen. ;)
De wasmachine komt een kennis me mee helpen.

Nog ff vandaag door. Ik werd duizelig van vermoeidheid wakker vanochtend. Gelukkig een rustig programma vandaag.
Door dinky89
Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken Sam :bigarmhug:
Is er anders na deze week ruimte om anders wat dagen vrij te nemen om even bij te tanken? Want het is natuurlijk weer een enorm drukke periode geweest, zowel fysiek als mentaal, rond de verhuizing. :bigarmhug:
Door - pien -
sam28 schreef: do 23 sep 2021, 06:27 Dankjewel allemaal
Lief dat sommigen aanbieden te komen helpen. Het komt wel goed.
Ik heb natuurlijk maar 33 vierkante meter schoon te maken. De stort valt vast ook mee, heb een grote auto kunnen lenen. En die gaten zijn vast snel gevuld.
*Note to self* niet meer in de zomervakantie verhuizen. ;)
De wasmachine komt een kennis me mee helpen.

Nog ff vandaag door. Ik werd duizelig van vermoeidheid wakker vanochtend. Gelukkig een rustig programma vandaag.
Fijn dat er iemand kan komen helpen met de wasmachine. Ik wil je ook helpen maar zit niet in de buurt en met die drie mannen waar ik geen (relatief) vreemde bij kan laten kan ik niet jouw kant op komen.
Siberienne schreef:
Ken het gevoel - en kan ook al niet komen helpen …

Adem in, adem uit. Zet op een rijtje wat echt moet. Maak de rest zo makkelijk mogelijk (kant en klaar eten etc) en leg je lat zo laag mogelijk. En vraag toch nog een keer een ronde. Bv op je werk. Of buren. Mensen vinden het vaak best leuk om de kans te krijgen om te helpen. (Of plaats een oproepje hier, niet iedereen leest het klaagtopic)

En die verjaardag, dat is ook maar een datum. Daar hoef je niks mee.

En verder : van hieruit een straaltje energie jouw kant op!
Wat Siberienne zegt!
En knuffels voor jou :bigarmhug:
Door Ronald
In mijn nieuwe huisje moest de wasmachine naar de eerste verdieping. Daar had ik zo geen zin in. Dus ik heb de meneer gebeld die alles al een keer geleverd heeft. En voor een kleine vergoeding heeft hij de wasmachine en droger uit het oude huis opgehaald, naar het nieuwe huis gebracht, daar naar boven gesjouwd en aangesloten en getest.

Dat zou ook nog een mogelijkheid zijn hè...
Door Tanna
Vorig jaar twee droogtorens van Tomado gekocht voor op zolder. Rib uit mijn lijf maar wel erg handig. Nog handiger om er drie te hebben dus vooruit dan maar, ik wilde er vanmiddag eentje bestellen.
Vorig jaar kostte zo'n droogtoren € 78,- en nu € 104,-!!! :o :o
Door Kim_S
Nou zeg, dat is ook stom!
Welke is het? Misschien in Duitsland goedkoper te krijgen, dan breng ik hem wel langs :)
Door Tanna
Kim_S schreef: zo 26 sep 2021, 17:00 Nou zeg, dat is ook stom!
Welke is het? Misschien in Duitsland goedkoper te krijgen, dan breng ik hem wel langs :)
Ach, gekke lieverd :-* ! Hoeft niet hoor, maar een bezoekje kan altijd :) :) .
Door Kim_S
Tanna schreef: zo 26 sep 2021, 22:35 Ach, gekke lieverd :-* ! Hoeft niet hoor, maar een bezoekje kan altijd :) :) .
Als het veel scheelt doe ik dat graag hoor!
En anders kom ik ook zeker graag weer eens bijkletsen :)
Door smulpaap
Ik kreeg vandaag een heel zorgelijk bericht
Hondenvriendin met een jrt van bijna 5 jaar heeft veel verdriet. Hondje ligt in de kliniek
Heeft ws de spierziekte GM en alsof dat nog niet erg genoeg is , ook nog een hernia
Morgen wordt besloten wat men verder gaat doen ..En dan nog wachten op uitslagen die uit de USA moeten komen . Ik ben er behoorlijk kapot van :'(
Door koekje
Tanna, dat is toch gewoon een wasrek?
Die dingen hebben ze ook bij de action en blokker-huismerk. Voor 1 of 2 tientjes ben je gesteld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door