Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Verdrietige verhalen :'( Een knuffel voor wie m gebruiken kan :-*

Zo lag ik laatst naast mijn Collin, zijn pootjes en zijn grote lijf even te kriebelen.
In augustus 13 geworden, hoe lang hebben we nog.
" En dan, dan ga je misschien wel naar iets van een hemel. Waar de poezen zijn waarmee je bent opgegroeid. Waar Kevin is, je zult m vast leuk vinden. En dan wat later komt Puckje ook. En dan nog later, dan kom ik ook. Dan gaan we samen zwevend verder door t hiernamaals.."

Krabbel ik weer overeind, zie ik een grote glimlach om zn toet. En krijg ik nog een veeg met zn poot over mn arm....
Eindelijk ben ik eraan toe om een foto te delen met mensen die Ziva ook lief vonden.
Een vriendin van me heeft 3 kinderen die DOL waren op haar en nog steeds is elke dalmatiër Ziva. Ik heb hen alledrie een foto gestuurd en vriendin heeft hun reactie gefilmd. Dat was echt tranentrekkend. Het einde was dat een van hen naar vriendin liep en de foto tegen zich aandrukte en zei; Ziva was de liefste grootste hond ter wereld..
En toen vriendin zei dat ze me dan maar moest bedanken zei ze dat ze een kaart ging maken. :smitten:
Wat lief en ontroerend, Sam.
Ik herinner me dat de Dalmatiër van onze vrienden was gestorven. Hun oudste dochter was toen nog maar een klein kind. Jaren later ging onze vriendin de bedden afhalen, ook dat van de dochter, die dat normaal gesproken zelf deed. Onder het kussen vond ze een foto van de hond, daar bleek het meisje al die jaren al mee te slapen. Trouwens, ze is nu tegen de 50 en de foto staat altijd op haar bureau.
Amber heeft mij alweer 4 jaar terug verlaten
Okt 2016
En Noa Nov 2014 . Ook alweer 6 jaar terug

Het plan was om de roedel van vier tegelijkertijd uit te strooien
Dat heb ik uiteindelijk maar alleen gedaan
Pijnlijk :'( :'( eenzaam . Maar ik heb het wel gedaan , samen op een voor hen geliefde plek . Ik heb er een filmpje van gemaakt
Nog even wat lieve woordjes , gezegd hoeveel ik van Ze gehouden heb :-* :-* :-*
En daar ging hun as , met de wind mee .En even later zag ik weer wat as in mijn richting komen ... Ik heb nog lange tijd aan de waterkant gezeten .mijn tranen laten gaan
En het filmpje . Het is me zo dierbaar :-* :-* :'( :'(
Mijn Jan Jans en de kinderen , de twee oude wijzen en de twee jonge draakjes
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door