Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Dat blessuremoment vond ik wel extreem lang duren. Bij de mannen zie je dat alleen bij geblesseerde keeper :o

Maar nederland 1-0 voor :groupwave2:
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Dat blessuremoment vond ik wel extreem lang duren. Bij de mannen zie je dat alleen bij geblesseerde keeper :o

Maar nederland 1-0 voor :groupwave2:
Nou er was bloed bij dan wordt dat "ff" gehecht. Daarom duurde dat zo lang. Die nr6 van Nederland is ook gehecht. Maar die rende met een handdoek op de wond naar de kleedkamer waar waarschijnlijk de wenkbrauw is gehecht.
Door dinky89
Ja, maar bij de mannen wordt dat altijd buiten het veld gedaan en gaat het spel gewoon met man minder verder gespeeld ;)
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Ja, maar bij de mannen wordt dat altijd buiten het veld gedaan en gaat het spel gewoon met man minder verder gespeeld ;)
Nou bij de mannen zie ik toch niet zo veel hoofdwonden. Daar zie ik vooral andere blessures die dan buiten het veld behandeld worden. Dit is al de 3e x dit toernooi dat ik zie dat er gehecht moet worden.
Door eelke
Ik wil voetbal kijken maar mijn vriend liever Nothing Hill :2funny:

Ik ga nog maar es een biertje open trekken.
Door Mandarijn
eelke schreef:Ik wil voetbal kijken maar mijn vriend liever Nothing Hill :2funny:

Nothing hill :o :o
Dat is toch niet spannend!! Kan ie beter naar voetbal kijken.

Trekken we samen een biertje open!! :beerchug:
Door pluk
eelke schreef:Ik wil voetbal kijken maar mijn vriend liever Nothing Hill :2funny:

:2funny: :2funny:
Zet je dan ook even het vuilnis buiten ;)

Vind die meiden veel leuker om te kijken dan die mannen :)
Door Mandarijn
Leuk feitje:

De scheidsrechter Bibiana Steinhaus fluit aankomend seizoen ook Bundesliga mannen.

Edit: de scheids bij België - Nederland
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door