Het is dinsdag en we gaan richting de avond dus moet het weer regenen! Fantastisch weer.....

Vrees dat ik weer lessen kan annuleren. Jee komt bijna vaker voor dan dat ze door kunnen gaan. Jaren niet meegemaakt dit (alleen met het verschil dat ik dit jaar zelf de call moet maken, brengen van "slecht" nieuws: check

)
dinky89 schreef:Aaargh is de ene buurman eindelijk weer aan het werk na wekenlang klussen (en dat gaat wel weer verder wanneer hij thuis is uit het werk) heeft de andere buurman nu kluslui die zo ongeveer naast mijn thuiskantoor een steiger aan het opbouwen zijn inclusief geroep naar elkaar. Lang leve het thuiswerken met klussende buren 
Hier moet de hele zomer die f"%^&ing haag gemillimeterd worden , liefst met een benzine snijder......
Gelukkig moest ik gisteren toch al de deur dicht doen vanwege de zomerse temperatuur
Maar dat is echt super vervelend met thuiswerken, mijn man heeft daar dan ook wel eens last van, die zit soms de hele dag te bellen (in verschillende talen) en dan is die herrie echt not fun!