Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Inge en Bono
Siberienne schreef: di 10 aug 2021, 19:46 Bijkomend voordeel; als je je telefon verliest, kan een eerlijke vinder dat nummer bellen. Al een paar keer gehoord dat mensen zo hun tel terug kregen
Ja, via een telefoonnummer bij ice heb ik laatst telefoon en eigenaar weer bij elkaar kunnen brengen O0
Door BlissSpirit
Too schreef: Keihard bluffen... en ze zien je niet dat scheelt ook ;D
AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door BlissSpirit
Ronald schreef:Ik heb pasjes bij me met mijn medische gegevens. Voor het geval dat mijn telefoon het niet meer doet als ik gevonden word. Ben nog even op zoek naar de fabrikant.

Wordt vervolgd dus.
Afbeelding dank je wel

Door koekje
Ik mocht vandaag weer terug naar de tandarts. Het gaatje bleek dieper dan verwacht. Toen ik bijna de deur uit was, zei hij dat het meestal wel goed was zo, maar er een kans was dat het gaatje toch te diep was. Ik vroeg wat dan en hij zei: "Een wortelkanaalbehandeling! Dat is mijn favoriet!"

:-X
Door Ronald
hannabelgje schreef: wo 11 aug 2021, 21:10 Mijn derde date was helemaal niet leuk Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat nou? En het ging zo goed?

Jammer. Sterkte ermee.
Door BlissSpirit
Ronald schreef: Jammer... Het bedrijf is ermee opgehouden.
Jammer, maar bedankt voor de moeite

Door dinky89
Aaargh is de ene buurman eindelijk weer aan het werk na wekenlang klussen (en dat gaat wel weer verder wanneer hij thuis is uit het werk) heeft de andere buurman nu kluslui die zo ongeveer naast mijn thuiskantoor een steiger aan het opbouwen zijn inclusief geroep naar elkaar. Lang leve het thuiswerken met klussende buren :-X
Door Kaio
Het is dinsdag en we gaan richting de avond dus moet het weer regenen! Fantastisch weer..... ::) Vrees dat ik weer lessen kan annuleren. Jee komt bijna vaker voor dan dat ze door kunnen gaan. Jaren niet meegemaakt dit (alleen met het verschil dat ik dit jaar zelf de call moet maken, brengen van "slecht" nieuws: check ;D )
dinky89 schreef:Aaargh is de ene buurman eindelijk weer aan het werk na wekenlang klussen (en dat gaat wel weer verder wanneer hij thuis is uit het werk) heeft de andere buurman nu kluslui die zo ongeveer naast mijn thuiskantoor een steiger aan het opbouwen zijn inclusief geroep naar elkaar. Lang leve het thuiswerken met klussende buren :-X
Hier moet de hele zomer die f"%^&ing haag gemillimeterd worden , liefst met een benzine snijder......
Gelukkig moest ik gisteren toch al de deur dicht doen vanwege de zomerse temperatuur ::)
Maar dat is echt super vervelend met thuiswerken, mijn man heeft daar dan ook wel eens last van, die zit soms de hele dag te bellen (in verschillende talen) en dan is die herrie echt not fun!
Door CindyMayella
Ik heb echt een leesbril nodig :-\ … Had al in de gaten dat ik bepaalde lettertypes niet goed kon lezen… maarre…. Steeds vaker merk ik dat ik met de leesbril (heb een goedkope gekocht, +1, bij de Action om te kijken of het wat is), beter bepaalde dingen kan lezen… zelfs borduren gaat makkelijker ;) …. Ben er niet echt blij mee, maar get is niet anders… Tis alleen een dingetje, als ik mn normale bril op heb (geen lenzen in dus) en ik ga borduren, dan heb ik 2 brillen op… geen gezicht :biggrin2: ;D
Door Siberienne
Een parkeerboete terwijl ik wel betaald heb. Blijk ik verkeerde parkeerlaars gekocht te hebben. Dure hobby. Fijn hoor, zo'n 'vreemd' land met een rare taal - af en toe heb ik daar zo'n tabak van. :-X
Door hannabelgje
Ronald schreef: Wat nou? En het ging zo goed?

Jammer. Sterkte ermee.
Ja dat dacht ik ook. Hij had daar een andere mening over. En maar weer door pfff. Ergens deze week weer een eerste date. We zullen zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door