Oke oke, het zijn geen honden… ik ga al

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef:Ik neem de ondergrens over: Pup, moet nog geboren wordenNu word ik nieuwsgierig![]()
CindyMayella schreef: ↑vr 18 feb 2022, 20:37 Nu word ik nieuwsgierigDie houd ons lekker in spanning![]()
Kaela schreef: ↑vr 18 feb 2022, 19:37 Wat ontzettend leuk Pike!!! Vertel!
Anne in Zweden schreef: ↑vr 18 feb 2022, 13:17 Je mag maar met 1 hond deelnemen.![]()
![]()
Nou oké dan, jij wint!![]()
Kaela schreef: ↑vr 18 feb 2022, 19:37 Ik denk toch dat ik win. Kaela wordt dit jaar (dus zo ergens begin maart) 19 en is dus de oudste. En ik ben toch ook druk aan het broeden op onze aller jongsteIk heb teruggelezen en het gaat om senioren, er stond niet alleen honden, dus Kaela staat bovenaan![]()
Oke oke, het zijn geen honden… ik ga al![]()
Inge en Bono schreef: ↑za 19 feb 2022, 15:47 Dan wint Karin met senior én jongste tot nu toeMila? Dat is het enige, plus een paar schamele fotootjes dat je met ons deelt? We willen ALLES weten! Details! Wie is deze schattepatat??? Hoe wat waar wie? Details please!![]()
Bedankt! We zijn heel blij met Mila. Een heel ander modelletje dan totnogtoe![]()
Inge en Bono schreef: ↑za 19 feb 2022, 19:23Niet om het een of ander hè... Maar hoe lang loop je hier nu al mee? En wat is het eerste wat je leert hier? Feautaus! Heul veul feauteaus! En nog meer feauteaus!okeej, topic gemaakt
![]()
Ik vond mezelf al best enthousiast met 3 foto's![]()