Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
De antimisselijk werkt dus niet. Misschien ligt het dan toch aan wat anders. Heb van dr vleesjes kvv gemaakt, is bah. Ze heeft wel honger want ze vist bijna mijn vega eten van mijn bord.
Heb Hermann besteld, hopelijk eet ze dat. Zo niet, koop ik volgende week brokken en kattenmelk. Dit is ook geen doen. Heb nog maar een halve poes over zo langzamer hand. :-\
Zit ineens te denken dat ik nog wat proefzakjes brok heb, jeukaneubah voor dr nieren. Ik zal haar daar eens een beetje van geven, ik weet zeker dat dat er wel in gaat. En dan afwachten of het er niet weer uit komt.
Door sam28
DSC_1774.JPG
DSC_1774.JPG (7.71 MiB) 1311 keer bekeken
Ja, erg eetbaar, met smaak op aangevallen.
lijkt op d'r baas, het liefst junkfood.
Door sam28
Anne in Zweden schreef:Als junkfood erin gaat, dan is dat prima! Ik ben ook niet van plan t.z.t. in de herfst van mijn leven nog wortels te eten! :biggrin2:
Nee, je hebt gelijk, ik roep dat ook altijd. Als ik toch weet dat ik dood ga of dat ik 70 ben dan neem ik ook een borrel en een zak chips extra. Misschien komt het niet in me op omdat ik wil dat Lea nog 10 jr mee gaat :biggrin2:
Hermann komt iig binnenkort. Ik ben blij te merken dat ze wel honger heeft; oooh je hebt kaas, ikkeikke!! Ooh je eet iets, ff kijken wat je pakt.
Vleesje?? Juk.. nee dank je. :biggrin2:
Door sam28
Hermann is ook juk. :biggrin2: Eigenwijs konijn.
Gelukkig is Siepie wel fan! Die jatte het bijna onder mn handen weg. Het komt wel op dus. :biggrin2:

Gelukkig eet ze iets beter! Ik geef haar nu sochtends een bakje vlees wat ze redelijk goed eet, smiddags ook want daar zit haar pijnstiller in en als ze wat laat staan geef ik haar brokjes.
Ik denk dat ik straks in mijn weekend over ga op sochtends vleesje mijn pijnstiller en smiddags brokjes, gewoon omdat ze dat veeel lekkerder vind en ze lekker moet eten waar ze blij van wordt ondanks dat ik liever heb dat ze vlees eet. ;)
Door - pien -
sam28 schreef: do 16 apr 2020, 20:55 Hermann is ook juk. :biggrin2: Eigenwijs konijn.
Gelukkig is Siepie wel fan! Die jatte het bijna onder mn handen weg. Het komt wel op dus. :biggrin2:

Gelukkig eet ze iets beter! Ik geef haar nu sochtends een bakje vlees wat ze redelijk goed eet, smiddags ook want daar zit haar pijnstiller in en als ze wat laat staan geef ik haar brokjes.
Ik denk dat ik straks in mijn weekend over ga op sochtends vleesje mijn pijnstiller en smiddags brokjes, gewoon omdat ze dat veeel lekkerder vind en ze lekker moet eten waar ze blij van wordt ondanks dat ik liever heb dat ze vlees eet. ;)
Dit klinkt prima voor een oude eigenwijze dame ;)
Fijn dat ze beter eet en dat je voor de Hermann ook een klant hebt :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door