Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Wat een mooi verblijf zeg! Daar gaat hij het vast naar zijn zin krijgen :)
Mijn chinchilla's namen ook dagelijks een zandbad, zo'n leuk gezicht was dat :smitten:
Door Kaela
pike schreef:Wat grappig. Dat heb ik nog nooit gezien! Lijkt me vreselijk leuk :D
Youtube is gelukt! Wat een gedoe, maar hier komt Valentijn in zijn zandbad!

Door Ina
Och heerlijk....wat een blije gup :smitten:

Fantastisch om zo'n live-breedbeeld-voorstelling in de woonkamer te hebben.... daar kan je vast uren mee vullen om te kijken (als hij wakker is ;) )
Door frodo quin
Oh wat leuk :)

Ik geloof dat het voor hamsters niet strikt noodzakelijk is voor hun vachtonderhoud, omdat ze zich ook wassen zoals een kat en een rat, maar het wel echt op prijs wordt gesteld en het aan te raden is.
Door Kaela
Ik had de bestelling binnen voor de laatste spulletjes voor Valentijn zijn hok, dus vanavond heb ik verbouwd. Best erg, hij heeft een nieuw hangend huisje gekregen, want in de vorige kon hij niet komen. Het gat zat te hoog en was te klein. En een nieuwe kokosnoot, want daar slaapt ie het liefst en de kokosnoot hoort bij de geleende inboedel. En een nieuwe hooibuis, gewoon voor de leuk.
Het zandbadje heb ik ook anders gedaan. Hoop dat dit bevalt, anders wordt het lastig weer weghalen. En we hebben er een hele zooi bodembedekking bij gedaan, voor zijn graaf ambities. En er zit nu een slotje op, zodat Otje ook niet per ongeluk deurtjes open kan schuiven. Ze houdt het tot nog toe bij zeer beschaaf intensief staren, maar ze loopt wel vaak voor het hok heen en weer en het zal maar gebeuren.

Valentijn heeft tien minuten rond gekeken en nu slaapt ie alweer ;D In zijn nieuwe kokosnoot.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Kaela
frodo quin schreef:Ziet er super uit :) Ik vind die natuurlijke materialen ook mooi.
Thanx! Ja ik ook. Het loopwiel past er niet bij, maar deze is mooi stil. Een houten kon ook, maar dat is niet schoon te maken en hij plast er ook wel eens in. Dus dat neem ik maar voor lief. Het nieuwe stoffen huisje is qua kleuren ook veel meer naar mijn zin, past er veel beter bij.
Door pike
Wat is het mooi geworden! Een echt hamsterparadijs :D
Plast hij wel eens in de molen? Wat gek. Ik vond de hamstertjes altijd heel erg netjes, ze plasten altijd in één van de hoeken.
Door pike
Ik had vroeger ook een metalen molen. Daar ging af en toe een druppel plantaardige olie in anders ging het piiiiiiiieeeep piiiiiiiieeeeep piiiiiiiiiieeeep de hele nacht :-X
Door src_esther
Ik vind de zandbak oplossing er prachtig uitzien. Rest ook trouwens.
eelke schreef:Och wat een droppie. Ligt daar nou een belletje?
Volgens mij is dat het slotje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door