Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
rosmin schreef:Na ruim 6 jaar niet op vakantie te zijn geweest ivm. Sam, vanmiddag week Terschelling geboekt.
Moet wel wennen aan het idee dat dit weer kan, voelt erg dubbel.
Dat is dubbel ja, beetje als...wij gaan nu lekker vakantie vieren omdat jij er niet meer bent. Beh. Maar goed, bij het wegvallen van een geliefd huisdier vallen niet alleen de lusten, maar ook lasten weg. En eerlijk, die lasten dragen we met liefde, maar zijn niet de dingen die we later gaan missen.

Ga toch maar lekker genieten van je vakantie, want door het niet te doen komt Sam ook niet terug. :-*
Door Kaela
Angelique schreef:Dat is dubbel ja, beetje als...wij gaan nu lekker vakantie vieren omdat jij er niet meer bent. Beh. Maar goed, bij het wegvallen van een geliefd huisdier vallen niet alleen de lusten, maar ook lasten weg. En eerlijk, die lasten dragen we met liefde, maar zijn niet de dingen die we later gaan missen.

Ga toch maar lekker genieten van je vakantie, want door het niet te doen komt Sam ook niet terug. :-*
Mooi gezegd! Sam vindt het vast fijn dat jullie dat weer kunnen doen, na al die jaren dat jullie voor hem thuis zijn gebleven.
Door rosmin
@Angelique en Kaela
Het idee begint al te wennen, het wordt vast genieten, Terschelling is en blijft een mooi eiland.
Terschelling, here we come!
En ja, de lasten hebben we met liefde gedragen, maar ik heb het ook al eens met Kalea over gehad in vergelijking met gedrag van Oskar, je bent ze liever kwijt dan rijk. Gelukkig hebben we vele mooie herinneringen, gedachten en beelden.
Door -Annemarie-
Zo, meneer is begonnen aan zijn carrière als de man van zes miljoen. De eerste nieuwe knie zit erin. :biggrin2:

Het was een lange en spannende dag, maar alles is goed gegaan. Moyra van slag, want ineens een heel andere dagindeling.
We moeten alledrie even bijkomen. ;)
Door Pauline
Voorspoedig herstel voor meneer Moira!

Morgenmiddag gaat mijn vader hier naar het verpleeghuis. Het is zo'n 500 meter van ons huis, dat is wel heel fijn. Het is wel een heel oud verpleeghuis, maar dat vinden we ondergeschikt. Het belangrijkste is dat mijn vader zich daar thuis gaat voelen.
Door -Annemarie-
Pauline schreef:Voorspoedig herstel voor meneer Moira!

Morgenmiddag gaat mijn vader hier naar het verpleeghuis. Het is zo'n 500 meter van ons huis, dat is wel heel fijn. Het is wel een heel oud verpleeghuis, maar dat vinden we ondergeschikt. Het belangrijkste is dat mijn vader zich daar thuis gaat voelen.
Wat een moeilijke stap om te maken hè. Maar fijn dat hij dichtbij zit. Sterkte! :-*
Ook voor de aankomende operatie. :bigarmhug:
Door - pien -
Fijn dat je vader zo dichtbij komt te wonen Pauline!
-Annemarie- schreef:Zo, meneer is begonnen aan zijn carrière als de man van zes miljoen. De eerste nieuwe knie zit erin. :biggrin2:

Het was een lange en spannende dag, maar alles is goed gegaan. Moyra van slag, want ineens een heel andere dagindeling.
We moeten alledrie even bijkomen. ;)
Dat zal zeker lang en spannend geweest zijn...fijn dat alles goed is gegaan :thumbup:
Door eelke
Ze hebben de bomen aan de overkant van de straat gesnoeid, de helft is er af! Wat een licht al ineens!

Ze kwamen vragen of ik dan ff de chevy wilde verzetten, meteen gevraagd of ze de bomen aan onze kant ook nog gaan doen, ja hoor, volgende week ofzo. Ha! Het is ook zo bizar, 'onze' boom is de grootste van allemaal en er komt nu gewoon al een tak tegen ons raam aan. Dat ding is echt groot. Minimaal twee keer zo groot dan de andere boompjes aan deze kant (die aan de andere kant waren wel groter). Het zijn hazelaars, dus de bolsters met hazelnoten vallen er uit en gaan overal tussenzitten, in de zomer plakken ze, en er nestelen kraaien in, duiven wonen er in en poepen de auto onder.

Kortom, ik ben geen groot fan. Ja, hij houdt wel de zon tegen op de dagen dat het heel warm is natuurlijk. Maar ik ben zo blij dat ie onder handen genomen wordt volgende week :cool:
Door Angelique
eelke schreef:Oh ja, en *gniffel* die hazelnoten worden nu dus door iedereen geraapt. En weten jullie nog dat ik zo klaagde over tegen alles aan piesende reuen ::)

:biggrin2: :biggrin2: Tis graits hé, neme je zo'n zeik-odeurtje er maar voor lief bij :biggrin2:

Hier vandaag eens kennis gemaakt met onze huisarts. Aardig mens. Goed, uh meneer Lique was dus van een ladder naar benee gestort. ::)

Paar zwaar gekneusde pootjes die naar verwachting wel groen/geel/paars zullen worden. Gezien de hoogte waarvan hij kwam had het veel erger gekund, dus we spreken nog maar van "mazzel gehad".
Door Angelique
eelke schreef:Oei! Dat zijn geen grappen!!!
Nee, dat had behoorlijk anders af kunnen lopen. Goed, meneer heeft rust voorgeschreven gekregen, dus ik mag voor verpleegster gaan spelen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door