Oh ik herken zo wat je zegt over die inperking van je vrijheid en het worstelen met je grenzen in deze
Met Sofi hebben we dat ook zo gehad toen ze een forse terugval kreeg met haar verlatingsangst, inmiddels alweer een jaar of 7 geleden, maar ik weet nog goed hoe dat voelde...
In ministapjes ging het beter en opeens ging het toen weer sneller en sindsdien eigenlijk alleen maar beter.
Ik hoop dat dat in ieder geval met het auto rijden met Oscar ook zo lukt.
Als je in de nieuwe situatie met de auto start, dan is het misschieb een goed idee om je vriend het met Oscar te laten regelen, want hij heeft er vertrouwen in. Ik heb toch vaak de indruk dat de twijfelaar de hond ook aan het twijfelen brengt.
Leo krijgt veel meer met Sofi geregeld door zijn vertrouwen. Totdat het op het geven van medicatie aankomt, want daar kom ik met 'alles' weg en pakt Leo weer niet vol vertrouwen door.
Je blijft jezelf tegenkomen met een hond 'met een rugzakje'. Maar zelfs de lastigste hond (dat was Sofi toch echt wel) kan toch nog soms enorm bijdraaien.Zoals Sofi, die inmiddels alweer 11 is

"Opeens" ging alles met haar makkelijker, ik hoop met Oscar straks ook!