Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door monster
#3047969
Daar let de politie inderdaad op, of de sneeuw erg snel verdwijnt.
Wat een ramp dat ijs. Net met Lodi gewandeld, ik ben doodsbang om te vallen met mijn nieuwe knieën.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3047996
Doranto schreef: Of ze hebben het koud en stoken héél hard  8)

óf ze hebben een hobby op zolder die veel warmte genereert  ::)
Misschien hebben ze wel een sauna. Dat de politie daar op let is allang bekend, dus mensen met bepaalde plantjes op zolder hebben daar over het algemeen allang weer wat op verzonnen. Is ook niet alleen met sneeuwval te zien. Warmtebronnen zijn ook op andere manieren op te sporen.
Door **Jolanda**
#3048039
Hier heeft het toch gevroren vannacht.  Het beetje sneeuw wat er nog ligt is hard, plassen water zijn ijs en geen echte blubber meer (jeej)
Het zonnetje schijnt wel dus het wandelen net was weer 'gezellig'. (not! veel te druk)
Duster kon ik bij thuiskomst niet afdrogen, want de vacht aan zijn poten en onder zijn buik waren bevroren :o ::)
Honden moesten wel even wennen aan die harde plassen water ;D
Door Mowgli
#3048043
Zodeknetter! Ik had gister aan het begin van de avond de balkondeur van onze slaapkamer dichtgedaan, die staat normaal op een kier, zodat het hopelijk niet zo koud zou zijn als ik later op de avond naar bed zou gaan.
Ga ik om 0:45 naar bed, kom in de slaapkamer, was het toch koud! Het bovenlichtje boven de balkondeur stond namelijk nog open, en daar stond de oostenwind pal op...
Nog steeds geen sneeuw hier.
Door cj
#3048078
Net met mijn schoonmoeder naar Den Haag gereden voor verjaardag kleinzoon. GLAD!
Ik vond het doodeng om met haar te lopen. Ze is 86 en heeft door suikerziekte geen gevoel meer in haar voeten.
In Zaandam ligt helemaal niks, dus was er niet echt op voorbereid.
Saskia
Door Martine-Tom
#3048082
cj schreef: Net met mijn schoonmoeder naar Den Haag gereden voor verjaardag kleinzoon. GLAD!
Ik vond het doodeng om met haar te lopen. Ze is 86 en heeft door suikerziekte geen gevoel meer in haar voeten.
In Zaandam ligt helemaal niks, dus was er niet echt op voorbereid.
Saskia
Er is toch genoeg over geschreven en gepraat gister  ;)
Door Aprilsnow
#3048273
Hier ook alle sneeuwprut bevroren tot ijsgeulen. Vriendlief moest vannacht met de fiets naar huis komen. Heeft de fiets, na 4 vallen door de ijsbaan die voorheen fietspad was, maar in de berm achter gelaten en het laatste stuk gelopen (1 uur ongeveer). Hij lag er gelukkig vandaag nog wel  :biggrin2:

Voor de lol heeft de gemeente het fietspad voor ons huis sneeuwvrij gemaakt door de sneeuw met een schuiver naar de parkeerstrook te schuiven. Leuke uitdaging om  met de auto van de oprit over een berg sneeuw/ijs van bijna een halve meter te komen  ::) :-X
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3048288
De titel kan nu beter zijn: Wie heeft er nog sneeuw. Nou het is hier nog geheel wit en stijf bevroren. Er is weinig of niets gesmolten vandaag. Mijn viooltje heeft flink geleden onder de sneeuwberg. Dus de ijsbaan is er nog steeds.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door