Borke schreef: Wat leuk!
Hoe kom je aan die standaard?
Gekocht bij Tuinland, momenteel in de aanbieding, geen idee of er een tuinland bij jou in de buurt zit maar als je het wilt wil ik er wel eentje ophalen en opsturen voor je.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Wat leuk!
Hoe kom je aan die standaard?
cheeta schreef:Wat aardig, maar nee bedankt.
Gekocht bij Tuinland, momenteel in de aanbieding, geen idee of er een tuinland bij jou in de buurt zit maar als je het wilt wil ik er wel eentje ophalen en opsturen voor je.
Fenixjuh schreef: Ahw, lieve mooie LizDe boom, het ging om de boohooom![]()
Angelique schreef: De boom, het ging om de boohooomAhw, mooie boom!![]()
Kim_S schreef: Hier gaat de kunstboom morgen weer van stalDussss... Ik heb al ruimte gemaakt waar de boom komt te staan
Lekker samen met de kindjes alles in de boom hangen, lampjes erin. Vind het altijd zo gezellig staan![]()
Doranto schreef: Wij doen dit jaar alleen de lampjes in de buitenboom. Dat wordt ieder jaar meer werk omdat hij natuurlijk steeds groter wordt.Met zo'n mooie boom buiten zou ik ook geen boom in huis zetten.
Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat
Dit was ie 2 jaar terug.
![]()
Ruisje schreef: Met zo'n mooie boom buiten zou ik ook geen boom in huis zetten.Goh, daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat ik dat ga doen
Wat een prachtige boom en je foto is een Kerstkaart!!
Nu nog hopen op een witte Kerst.![]()
Doranto schreef: Wij doen dit jaar alleen de lampjes in de buitenboom. Dat wordt ieder jaar meer werk omdat hij natuurlijk steeds groter wordt.Owww prachtig!
Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat
Dit was ie 2 jaar terug.
![]()
Pauline schreef: Cheetah ik ben je mail kwijt!!! Je hebt een pbtje.![]()
![]()
cheeta schreef:Pap heeft hem net gebracht. Nu nog even een kerstzegel bietsen en dan komt ie jouw kant op. En nee.... ik hoef er niets voor te hebben.
Ook dat is weer goed gekomen, hihi