Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ronald schreef: Mooi ding, Eelke (en meneer Eelke). Heb hier ook een Lenovo. Prima apparaat!
Dank je! Tot nu toe ook blij mee!

En het lijkt er op dat we het fordje verkocht hebben, jeuj!
Door eelke
Die kwam vanavond ineens helemaal vanuit Gouda om toch te komen kijken maar ja aan die.

Maar tis pas echt als ie betaald heeft en dat gaat zaterdag gebeuren. Dus nog ff doorduimen!
Door koekje
Ja, tussen half 3 en een kwartier geleden was het dolle pret. Tenen zijn hilarisch en beide katten zijn tot op het bot uitgelachen.
Ik ben dus op een gegeven moment maar beneden gaan zitten met haar. Meneer heeft zo hier ochtenddienst, dan wens ik graag even in coma te liggen. Het was namelijk ook niet dat ik er vroeg in lag, want een bepaald iemand wilde ieder uur een tiet in de mond. Niet zozeer om te drinken, maar gewoon voor het idee en omdat het kan.

Soms heb ik ook zin om te werken. Gewoon even een paar uur gefocust op je werk kunnen zijn. En dan aan het einde van de maand ook nog eens een loonstrookje krijgen ipv 'Wat eten we vandaag? ... Hè geen zin in' en 'Heb je mn was gedaan? Ik heb geen schone sokken/onderbroeken/weetikveelwat meer.'
Door eelke
Ach, nu is er tenminste al iemand komen kijken, én een bod gehad!  :biggrin2:

Maar toch wel typisch... kwamen helemaal uit Gouda, en nu smsen ze dat ze toch twijfelen over de ruimte....
Nu moet ik weer ff schakelen want in mijn hoofd had ik het geld al weer uitgegeven natuurlijk  ;D
Door Nadia
Balen koek. Nog even dan kun je stuk brood oid geven.

Ik vind werken heerlijk. Geeft mij voldoening. Mijn eigen geld verdienen. Ook de sociale contacten.
Maar Dwayne missen vind ik dan toch weer moeilijk. Ik had wel wat langer verlof willen hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door