Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Danny schreef: Oh ik ben heel benieuwd naar die Zoo adventure laarzen. Jammer dat je ze online moet bestellen, zou zo graag wat willen passen.
Vind ze wel erg mooi.
Er zijn ook winkels die ze verkopen kijk maar op hun website.
Ik wilde ze ook liever passen en in het echt zien en gelukkig hier een winkel in de buurt.
Door Monique77
Lizzy schreef: Afbeelding
Ik was zondag op de show in Ahoy en zag deze staan, en sinds dit topic helemaal in love op deze laarsjes !!
Maar helaas .... Ik heb een te slanke hiel voor deze laarzen, want ik slofte er aan de achterkant enorm uit (ondanks het extra voetbedzooltje waar die man mee aan kwam)
Baalde enorm, en dus ook hier nog steeds op zoek naar mooie nieuwe waterdichte laarzen
Door joel
Ik heb deze van de ANWB en ze gaan het derde seizoen in, loop ermee van herfst tot (en met)  lente, ze zijn nog steeds waterdicht.
Voordat ze de kast in gaan behandel ik ze met spray en na de eerste keer weer flinke regen ook .
Helaas loop ik de laars een beetje scheef af en zou er eigenlijk nu een nieuwe rechte hak onder moeten....maar ik denk...nog 1 winter en dan nieuwe uit de sale  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door