Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
choopy schreef: In mn nette kloffie, gemaakt tijdens een foto shoot
Afbeelding

In mn honden kloffie, uiteraard op stap met de woefs
Afbeelding

En nog 1 met Djilly, die me heel dierbaar is, nu ze er niet meer is :'(
Afbeelding

Die foto waar je zelf opstaat .... leuk !
En ooh zo herkenbaar .... het hondenkloffie  :biggrin2:
En je op het laatste moment verkleden als je weg moet in het nette kloffie
Door Martine-Tom
Esther Q schreef: :o Ik dacht dat jij een heel jonkie was :P leuke foto :)
Kreeg vorige week op 1 of andere datingsite nog een 19 jarige achter me aan...zeer flatterend...tot ie over "daten met een oudere vrouw begon"  >:( 19 jaar!!! ga met je autotjes spelen!  ;D ;D

Ik ben 34 :)
Els&Flow schreef: Was dit vlak voor of vlak na je auditie voor Annie?  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
;D ;D ;D
Lizzy schreef: :

Ik wil ook zulk haar MT!

Tnx, het doet vrijwel nooit wat ik wil maar ben er toch wel blij mee, ik was er ook van overtuigd dat het een soort van stijl was deze dag....tot ChantalKrijn me de fotos stuurde  ::)
Door smulpaap
Martine-Tom schreef: Mn haar deed bijzondere dingen op die dag :biggrin2:, maar vooruit, dit ben ik met Tom:
Afbeelding

Ik heb ooit een kroeskop gehad , dat was toen mode  8) En dan een motorhelm op je kop hebben  :biggrin2:
De ene kant helemaal plat en de andere kant volop in de kroes
En de paardenshit die er heerlijk in blijft zitten en lekker opdroogd tijdens een huifkar vakantie
Door Riek
Oké, dan moet ik er zelf ook maar aan geloven.
Alhoewel ik het een drama vind om op de foto te gaan.
Heb dus ook goed mijn best gedaan om een mooie van mezelf te zoeken.
Dit was vorig jaar mei.
Afbeelding

Vind het hartstikke leuk om de gezichten achter de namen nu eens te zien.
Door Lizzy
Oh Riek, wat zie je er prachtig (en braaf) uit! (we weten nu allemaal dat je dat niet bent, braaf, maar anders zouden we serieus denken dat je een engel was :biggrin2:).
Door Angelique
Lizzy schreef: Oh Riek, wat zie je er prachtig (en braaf) uit! (we weten nu allemaal dat je dat niet bent, braaf, maar anders zouden we serieus denken dat je een engel was :biggrin2:).
*veegttrippelvanscherm*  :biggrin2:
Door Riek
Lizzy schreef: Oh Riek, wat zie je er prachtig (en braaf) uit! (we weten nu allemaal dat je dat niet bent, braaf, maar anders zouden we serieus denken dat je een engel was :biggrin2:).
Is ook alleen voor de show hè. Daarom heet het ook show. Alles is nep  :biggrin2: :biggrin2:
Door nova
quote author=Anne in Duitsland link=topic=123699.msg2965972#msg2965972 date=1406557278]
:o :o :o

Dat je met zulke schoenen en kleren het bos in durft met de honden! ;D

Wel een leuke foto van je, hoor!
[/quote]

Ik durf zelfs met veel minder kleding aan mn  lijf in het bos te gaan wandelen  ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door nova op ma 28 jul 2014, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door