Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sher schreef: Kun je je broer niet bellen? Ik vind het langzamerhand wel een noodsituatie.Gebeld, gewatsappt, ge-sms't... die ligt in zijn zwembroek aan het strand denk ik![]()
Borke schreef: Je broer ziet jouw berichten vast wel als hij gaat eten vanavond.
Tot die tijd heb je in ieder geval rust weten te creëren.
Anders zou Duuk niet eten.
Goed gedaan dus!
Waar hij nu is, kan hij daar in de nacht ook blijven?
Is er schaduw en eventueel beschutting tegen de regen?
Hoe is het nu met jullie zelf?
Hope schreef:Kan me voorstellen dat je wanhopig bent
Helaas.
Ook dezecrust was van korte duur.
Ik heb een bench, maar die zit aan elkaar met ty-wraps. Niet veel bijzonders dus.
Duuk blaf, hangt aan de ketting, hijgt, gaapt en heeft het tuig kapot gebeten.
Ik laat hem nu onder begeleiding in huis, Nelson zit buiten.
Ik zit echt met mijn handen in mijn haar. Ik ga zo medicatie ophalen, dit kan zo echt niet langer.
Ik durf zo de nacht niet in.
Hoe kan dit nou toch???![]()
![]()
![]()
Hope schreef:4 weken is dan lang ja. Ik heb ooit 3 dagen een wegloper hier gehad en ik vond het drama. Dan besef je pas hoe makkelijk je leeft met deuren open, eigen honden die achter de hekken blijven enz. Nooit zal er hier nog een wegloper komen logeren, die verantwoording is mij te groot en dan was mijn wegloper niet eens bang uitgevallen c.q verder normaal in de omgang.
Goh, vier weken op een hond passen.
Heel eerlijk? Ik zou willen dat ze om waren. Ik merk dat het erg moeilijk is om over de hond van een ander beslissingen te moeten nemen. Stel dat hij zich ernstig bezeerd had, of erger, zich verhangen?
Ik vind deze zorg niet erg prettig.![]()
![]()