Vandaag hebben we nog een enorme sprong gemaakt. Joep was t/m vanmorgen zo lek als een mandje (incontinent) en droeg luiers en vanmiddag wilde ik de luier verschonen en wat schetst mijn verbazing.... volledig droog!!!! Eerst was ik nog bang dat ik hem niet genoeg had laten drinken.... , maar Eddie had hem laten drinken, dus dat was het niet. Ik ga met hem naar buiten (til hem op aan zijn staart, geen gezicht, maar het is de manier die meneertje het fijnst vindt) en ja hoor... op zijn favoriete plekje doet hij keurig een plasje!! Anderhalf uur alleen in huis, zonder luier, geen druppel. Nu moet ik weer leren hem op tijd en plaats naar buiten te doen.... Zal heus nog weleens een druppel verliezen, maar dit is alweer een gigantische sprong.
Hier zie je duidelijk dat hij zijn achterhand al veel hoger optilt. En hij staat en loopt ook echt op zijn poten in het filmpje. Vorige filmpje sleept hij nog veel meer.
Joep gaat echt met grote sprongen vooruit zeg!
Eerst al het zelf willen staan en nu ook nog eens weer zelf willen plassen ipv moeten laten lopen!
Super!