Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Wij legen de zak wel gewoon geregeld en gebruiken hem dan gewoon weer opnieuw. Is even wat stoffig maar de zak gaat dan wel veel langer mee. En met de hoeveelheid stof en haren die hier dagelijks wordt opgezogen ook wel zuiniger
Door hannabelgje
kira schreef: Wij legen de zak wel gewoon geregeld en gebruiken hem dan gewoon weer opnieuw. Is even wat stoffig maar de zak gaat dan wel veel langer mee. En met de hoeveelheid stof en haren die hier dagelijks wordt opgezogen ook wel zuiniger
Ik heb het idee ook van jou. Ik dacht goh da kan ik ook. Afbeelding
Door Ruisje
kira schreef: Wij legen de zak wel gewoon geregeld en gebruiken hem dan gewoon weer opnieuw. Is even wat stoffig maar de zak gaat dan wel veel langer mee. En met de hoeveelheid stof en haren die hier dagelijks wordt opgezogen ook wel zuiniger
Wij hebben bij de action zo'n zak met rits. Daar plak je het kartonding van een oude zak op zodat ie past. Ze gaan niet eeuwig mee, maar de laatste zit er al een jaar in. :)
Door doranto
Zojuist de Philips PowerPro Expert Stofzuiger (FC9724/09) besteld.
Kwam er toevallig achter dat deze via de ING te bestellen was met inlevering van rentepunten (waar ik er veel van heb en nog nooit heb gebruikt) voor ca. €100,= voordeliger dan bij de goedkoopste aanbieder  :)
Heb nog even aan de familie Henry en consorten gedacht, maar zo'n grote zak is hier niet handig omdat we ook een robotzuiger hebben die iedere nacht zijn rondje maakt. Bovendien is Henry waarschijnlijk net te groot voor in de meterkast.
Ben benieuwd hoe deze gaat bevallen :D

edit: typefout
Laatst gewijzigd door doranto op do 13 nov 2014, 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef: Okay, stofzuiger zakken leeg maken vind ik denk ik nog viezer dan een zakloze leegschudden.
Maar nog niet zo vies als een mooncup :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Anne in Zweden
MarijeEnBoomer schreef: Okay, stofzuiger zakken leeg maken vind ik denk ik nog viezer dan een zakloze leegschudden.
Snel lezen is altijd een slecht idee met zinnen met daarin "zak", "lozen" en "leeg". :-X
Door eelke
Ruisje schreef: Wij hebben bij de action zo'n zak met rits. Daar plak je het kartonding van een oude zak op zodat ie past. Ze gaan niet eeuwig mee, maar de laatste zit er al een jaar in. :)
Voor Henry?

Ja, ik zou echt de inhoud er uit moeten plukken. Precies dat wat me ook het nadeel lijkt van de mooncup  ::)
Door Ruisje
eelke schreef: Voor Henry?

Ja, ik zou echt de inhoud er uit moeten plukken. Precies dat wat me ook het nadeel lijkt van de mooncup  ::)
Geen idee of ie ook voor Henry passen... Wij hebben een Philips. Het zijn universele zakken waar een rits in zit. Je moet wel het pasgedeelte (karton ofzo) wat op een gewone zak voor jouw type stofzuiger zit overzetten op die universele zak. Maar het legen van die zakken gaat met schone handen, rits open boven de kliko en klaar!
Door pearlsofpassion
Ik ben toch niet helemaal mee dat zakken uitschudden dan een voorkeur zou hebben over het legen van een container van een zakloze stofzuiger?  ???
Dat geeft toch nog veel meer rommel en moeite?
Wij hebben een handige container bij de zakloze, die past gewoon in de vuilnisemmer of -zak en dan doe je het klepje open. Geeft zo goed als geen stof in het rond.  Alleen als ik de houtkachel mee uitgestofzuigd heb, stuift het wel (as stuift nu eenmaal).
Maar ik heb ooit eens uit de stofzak van de miele een opgezogen speelgoedmuis mogen zoeken, en dat gaf toch veeeeel meer stof. Dat hebben we toen wel buiten gedaan....  :biggrin2:
Als ik nu een muis opzuig, kan ik ze er zo weer uitvissen.

En die cycloon zuigt bij ons beter dan de miele, want die laatste zie je echt wel afnemen in zuigkracht naarmate de zak voller wordt...
Door Kaio
Anne in Duitsland schreef: Snel lezen is altijd een slecht idee met zinnen met daarin "zak", "lozen" en "leeg". :-X
Na komt die mooncup toch ook van pas ?  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door