Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kira schreef: Wij legen de zak wel gewoon geregeld en gebruiken hem dan gewoon weer opnieuw. Is even wat stoffig maar de zak gaat dan wel veel langer mee. En met de hoeveelheid stof en haren die hier dagelijks wordt opgezogen ook wel zuinigerIk heb het idee ook van jou. Ik dacht goh da kan ik ook.
kira schreef: Wij legen de zak wel gewoon geregeld en gebruiken hem dan gewoon weer opnieuw. Is even wat stoffig maar de zak gaat dan wel veel langer mee. En met de hoeveelheid stof en haren die hier dagelijks wordt opgezogen ook wel zuinigerWij hebben bij de action zo'n zak met rits. Daar plak je het kartonding van een oude zak op zodat ie past. Ze gaan niet eeuwig mee, maar de laatste zit er al een jaar in.
MarijeEnBoomer schreef: Okay, stofzuiger zakken leeg maken vind ik denk ik nog viezer dan een zakloze leegschudden.
Maar nog niet zo vies als een mooncup![]()
MarijeEnBoomer schreef: Okay, stofzuiger zakken leeg maken vind ik denk ik nog viezer dan een zakloze leegschudden.Snel lezen is altijd een slecht idee met zinnen met daarin "zak", "lozen" en "leeg".
Ruisje schreef: Wij hebben bij de action zo'n zak met rits. Daar plak je het kartonding van een oude zak op zodat ie past. Ze gaan niet eeuwig mee, maar de laatste zit er al een jaar in.Voor Henry?![]()
MarijeEnBoomer schreef: Okay, stofzuiger zakken leeg maken vind ik denk ik nog viezer dan een zakloze leegschudden.Ja, ik zou echt de inhoud er uit moeten plukken. Precies dat wat me ook het nadeel lijkt van de mooncup
eelke schreef: Voor Henry?Geen idee of ie ook voor Henry passen... Wij hebben een Philips. Het zijn universele zakken waar een rits in zit. Je moet wel het pasgedeelte (karton ofzo) wat op een gewone zak voor jouw type stofzuiger zit overzetten op die universele zak. Maar het legen van die zakken gaat met schone handen, rits open boven de kliko en klaar!
Ja, ik zou echt de inhoud er uit moeten plukken. Precies dat wat me ook het nadeel lijkt van de mooncup![]()
Anne in Duitsland schreef: Snel lezen is altijd een slecht idee met zinnen met daarin "zak", "lozen" en "leeg".![]()
Anne in Duitsland schreef: Snel lezen is altijd een slecht idee met zinnen met daarin "zak", "lozen" en "leeg".Na komt die mooncup toch ook van pas ?![]()
Anne in Duitsland schreef: O bleeeeh!!!En die puisterige puber-pizzabezorger![]()
![]()
![]()