Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Wanneer kwam je ook alweer een bakkie doen?  :biggrin2:

Ze eet wel dooie geplukte kippies. Maar levende zijn gewoon lief  :)
En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeft  :'(
Winkel rondje ivm ons sinterklaas weekend :)

Gestart bij de intratuin, honden mee. Allemaal Joepie lollig daar natuurlijk, meteen even gewogen  :o Gijs is het afgelopen jaar gewoon nog 6 kg gegroeid  :o :o die weegt nu dus 76, Joep weegt er 36. Ze gaan zo braaf op de weegschaal, veel bekijks natuurlijk. Maar ze gaan gewoon hop en dan zitten :smitten:. Bijna-ongeluk gehad toen Gijs een minivijvertje aka drinkbak had gevonden en dus ineens linksafsloeg met mij en de kar er aan vast, maar alles is nog heel. Alleen hebben sommige dingen een klein beetje kwijl denk ik.
Daarna kipkarkas gehaald, en mega gek gedaan; 2 karkasjes achterin de auto gegooid, konden ze even snacken onderweg. Joep heeft zeker 2 minuten met het karkasje in zijn bek gezeten; baasje wat doe je nu!! En toen kwam ie er achter dat je ook kan barfen in de auto.
Toen naar de boerenbond, waar ze een speelgoedje mochten uitkiezen  ::) Joep koos een varkentje, Gijs koos voor aandacht van de kassamevrouw. Allebei tevreden.

Daarna honden thuis gebracht en geluncht bij de v&d, daar nog eea gekocht, en nu ff uitpuffen op de bank, voor we zometeen het rondje supermarkt gaan doen (want 2 x een bbq en een brunch...).
Door Martine-Tom
Na 4 jaar brilloos nu weer een bril...zoooo das wennen hoor! Ben van - naar + gegaan (komt door het ouderworden volgens de opticien....en bedankt  he!  >:( ) hiervoor prisma en cilinders erin maar dat had geen nut meer, zo slecht dat ze zich niet meer laten corrigeren dus nu alleen een sterkte bril...en het is zo fijn! Veel ontpannender kijken  :)
Wel raar hoor, mijn laptopscherm is ineens zo groot, de letters ineens zo helder en de stoep is ook ineens veel dichterbij dan vanmorgen  :biggrin2:
Martine-Tom schreef: Na 4 jaar brilloos nu weer een bril
Feauteau  ::)  :crazy2:
Martine-Tom schreef: Ben van - naar + gegaan
Klinkt bekend. Bij mij is mijn rechter oog van - naar plus gegaan en links is nog -. Het verschil tussen beide ogen is best groot, 1,5 dioptrie. Ik loop dus met een groot- en een klein oog rond als ik mijn bril draag :crazy2:
Ik kon dus ook meteen een rondje oogarts maken om in mijn ogen te laten kijken i.v.m. de eventuele aanwezigheid van een oogziekte / oogafwijking bij een + en - oog...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door