Angelique schreef: Er is er hier eentje vannacht met brommert het tuinhek ingereden. Echt jammer dat die grote rozenstruik net pleite was.![]()

Nou ja zeg!

Ozzy lenen?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Er is er hier eentje vannacht met brommert het tuinhek ingereden. Echt jammer dat die grote rozenstruik net pleite was.![]()
Kim_S schreef:Ahhh, mijn kippies wonen daar![]()
Nou ja zeg!
Ozzy lenen?![]()
Angelique schreef: Ahhh, mijn kippies wonen daarKippies vindt ze lief! Ze eet alleen mensen![]()
Kim_S schreef: Kippies vindt ze lief! Ze eet alleen mensenOh jee![]()
Angelique schreef: Oh jeeWanneer kwam je ook alweer een bakkie doen?vraag me nu af wat je haar te eten geeft
![]()
Kim_S schreef: Wanneer kwam je ook alweer een bakkie doen?En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeft
Ze eet wel dooie geplukte kippies. Maar levende zijn gewoon lief![]()
Martine-Tom schreef: En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeftAnne? Welke Anne?![]()
Martine-Tom schreef: En wij maar denken dat Anne in Zweden zit en gewoon bagger internet heeftHahahhaa![]()
Mara M schreef: Op naar werk. Het zonnetje schijnt. En dan lang weekend. Ff alle sores uit m'n kop zetten. Eerst bakkie drinken zo.Hoop voor een rustig weekend!
Martine-Tom schreef: Na 4 jaar brilloos nu weer een brilFeauteau
Martine-Tom schreef: Ben van - naar + gegaanKlinkt bekend. Bij mij is mijn rechter oog van - naar plus gegaan en links is nog -. Het verschil tussen beide ogen is best groot, 1,5 dioptrie. Ik loop dus met een groot- en een klein oog rond als ik mijn bril draag