Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

-Saskia- schreef: Dat is inderdaad goed toeven. Lekker hoor! Blije mannen! Henneke ook blij dat je haar al poepruimend op de film zet?  8) :biggrin2:
nou ja is in ieder geval het bewijs geleverd dat ik best mijn nut heb op vakantie  :biggrin2:
Het roodborstje fladderde tegen mijn raam, ik heb haar heel voorzichtig met m'n handen naar de opening bgeleid. Maar zo gaaf die vogels hier, gisteravond zat er een boomklever in de boom. We horen ook steeds een specht kloppen, maar hij laat zich niet echt zien.
Het is echt super al die vogels die je dan ineens ontdekt. Het is dat je stippels bij je hebt, want als je pindakaas op een
boom zou smeren zou je zomaar een eekhoorn kunnen ontdekken. Vogels komen daar ook op af.
Spechten zitten hier ook (zou je niet verwachten) ik ga altijd een stukje verder dan het geluid staan om de boom
te bestuderen om ze te vinden. De spechten hebben hier een rood kopje, dat scheelt.
Lief heel voorzichtig begeleidt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door