henneke schreef: niks te Wooohoooooo het is een snert ding elke keer als je hebt geveegd wordt het toch weer vies wat heb je daar nou aanDa's juist het mooie! Dan kan je hem nóg een keer gebruiken! Wooohoooooo!![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
henneke schreef: niks te Wooohoooooo het is een snert ding elke keer als je hebt geveegd wordt het toch weer vies wat heb je daar nou aanDa's juist het mooie! Dan kan je hem nóg een keer gebruiken! Wooohoooooo!![]()
*Dorothea* schreef: zo lekker zo'n grote tuinDat is inderdaad goed toeven. Lekker hoor! Blije mannen! Henneke ook blij dat je haar al poepruimend op de film zet? 8)
-Saskia- schreef: Dat is inderdaad goed toeven. Lekker hoor! Blije mannen! Henneke ook blij dat je haar al poepruimend op de film zet? 8)nou ja is in ieder geval het bewijs geleverd dat ik best mijn nut heb op vakantie![]()
Mieke L. schreef: Geweldige foto's weer! Volgens mij hebben jullie het heerlijk daar!Ik wil hier nooit meer weg.
*Dorothea* schreef: Vandaag zijn we begonnen met BoniBARFje hebt toch wel goed gekeken wat daar inzit he , die BoniBarf ? voor je het weet zit er smac in dat zakje![]()