Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zo, vanmorgen tijdens mijn les van Evi 3 km afgelegd. Daarna in de tuin bezig geweest, en de huiskamer gepoetst.
Toen met de honden 3,2 km gelopen in het bos, over ons cross pad.  :biggrin2: Favoriet bij mountainbikers ook denk ik, bergje op, bergje af. Daar konden we ons wel uitleven!
Nu maar ff bijkomen, want de keuken moet nog gepoetst. En vanavond gaan we naar de ikea  :D
Beter laat dan nooit Nynke. ;)
Vanavond nog aan de knutsel geweest en mijn caviaflat is klaar om bewoond te worden. Hij moet nu alleen nog opgeleukt enzo. En ik noet nog iets verzinnen om de trapjes mee vast te zetten. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar de nieuwe man kan in elk geval alvast terecht op de begane grond. Das voor 1 caafje ook groot genoeg. Zondag ga ik er dan de meisjes bij zetten. 
Vanmorgen voelde ik me zo brak dat ik werk afgebeld heb en een vrije dag genomen heb. Wat gerommeld in huis en toen kwam vriendin koffie leuten en daarna zijn we samen naar de Plantenhal in Ridderkerk gegaan en daarna naar de intratuin. Wilde zaaigrond hebben en die hadden ze niet bij de plantenhal. Tjonge was da duur bij de Intratuin zeg!  :-X
Bij de plantenhal wel pond gedroogde pens voor iets van € 3,59 of zoiets gekocht. Dus Duke was errug blij roen ik thuis kwam
:biggrin2:
Vanavond lekker risotto gemaakt met kalkoenfilet en courgette enzo. En veel witte wijn natuurlijk. Heb die fles ook flink aangesproken vanavond. Zal ik lekker slapen. Nu nog ff bp lezen op mn bedje. Slaapze allemaal.
Hier voor het eerst sinds twee weken een dag zonder noemenswaardige incidenten ::). Wat ik nu zo ontzettend niet te behappen vind: mijn moeder moet nu alle complicaties overleven (en dat kan maanden duren)  om zich vervolgens ziek te laten maken door de chemotherapie  :'(.
- Judith - schreef: Hier voor het eerst sinds twee weken een dag zonder noemenswaardige incidenten ::). Wat ik nu zo ontzettend niet te behappen vind: mijn moeder moet nu alle complicaties overleven (en dat kan maanden duren)  om zich vervolgens ziek te laten maken door de chemotherapie  :'(.
Ik kan me voorstellen dat dat niet te behappen is.  :-\ Stap voor stap, dikke zoen!  :-*
Dank lieffies  :-*. Het is allemaal wel veel, merk ik. Vooral omdat ik mijn vader 14 jaar geleden ook aan de gevolgen van darmkanker heb verloren, en mijn moeder nu in dezelfde situatie zit. En mijn moeder en ik zijn ons gezin, meer zijn er niet.
Zo, twee dagen vrij gehad, gisterenavond even naar de kroeg, oude kameraad van me is DJ en draaide daar voor het eerst, nu ff aan de bak voor de baas en dan gauw weer naar huis om aan de klus te gaan.
Laatste resten lijm en tapijt moeten nog van de trap, komende week samen met mijn meisje een nieuw stukkie tapijt uitzoeken om er weer op te laten leggen. Radiator van de muur halen en leiding afdoppen zodat de muur gesaust kan worden, badkamer deur wisselen zodat deze gelakt kan worden.
Kortom, genoeg te doen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door