Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
-Annemarie- schreef:
;D ;D ;D

Eerst verkopen, en dan iets anders zoeken?  :)  Of heb je al iets leuks op het oog?
Eerst verkopen, dan wat anders kopen, maar automatisch kijk je toch al rond natuurlijk  :biggrin2:
Door Neally
Ja, kijken, en dan heel hebberig worden.  :biggrin2:
EN dan ook weer weten dat het huis nu nog niet verkocht gaat worden.  :-X
Geduld is een schone zaak.
Door -Annemarie-
Angelique schreef: Eerst verkopen, dan wat anders kopen, maar automatisch kijk je toch al rond natuurlijk  :biggrin2:
Verstandig.  8)  Rondneuzen is hartstikke leuk!

Hier in de buurt staan ook wel wat aardige optrekjes. Gunstig gelegen voor Groningen en Assen, en op het zand natuurlijk.  ;)

Maar, eerst maar eens verkopen. Succes!  :-*

De laatste twee verhuizingen hadden wij het nieuwe huis al gekocht voordat het oude verkocht was. Dat was nog in de gunstige tijd, maar gruwels wat had ik daar een stress van.  :-X  Zou het in deze tijd ook niet meer doen.  ;D
Door heicke
Toch blij te lezen dat ik niet de enige ben die al zo lang een huis te koop heeft staan hoewel het geen leuke berichten zijn. Dat van mij staat al bijna 7 jaar te koop. Op dit moment ook geen makelaar meer, nadat ik er 3 versleten heb, heb ik daar geen vertrouwen meer in, nadat ze eerst mooie praatjes hebben verkocht, een rekening hebben achtergelaten, want een huis op internet zetten doen ze niet gratis, doen ze daarna niets meer voor je. Het aantal kijkers kan ik op 1 hand tellen en die heb ik dan ook nog zelf geworven  :-X Ook huurders gehad wat oplichters bleken te zijn waardoor de onkosten in dat huis nog een beetje hoger werden...

Maar ja... Nu gaat het makelaars-spel weer opnieuw beginnen terwijl ik ze voor geen meter meer vertrouw. Het huis in Duitsland waar we nu wonen komt namelijk te koop en dan maar weer terug naar het onverkoopbare huis in Nederland.
Ik hoop dat dit in Duitsland wel verkocht raakt, hoewel ik er nog weinig hoop op heb in deze tijd :-[ Het zijn 2 huizen, 1.000 m2 grond, maar nooit opgeknapt omdat het geld naar het huis in Nederland gaat elke maand. Geen verwarming (en er ligt hier geen gas dus grote kostenpost...), een keuken en badkamer die niet zijn afgewerkt, enz. enz. Dat gaat vast geen 150.000 opbrengen die het wel moet gaan geven want de banken geven geen lening voor een restschuld. Moedeloos word ik ervan.
Door Kim_S
heicke schreef: Toch blij te lezen dat ik niet de enige ben die al zo lang een huis te koop heeft staan hoewel het geen leuke berichten zijn. Dat van mij staat al bijna 7 jaar te koop. Op dit moment ook geen makelaar meer, nadat ik er 3 versleten heb, heb ik daar geen vertrouwen meer in, nadat ze eerst mooie praatjes hebben verkocht, een rekening hebben achtergelaten, want een huis op internet zetten doen ze niet gratis, doen ze daarna niets meer voor je. Het aantal kijkers kan ik op 1 hand tellen en die heb ik dan ook nog zelf geworven  :-X Ook huurders gehad wat oplichters bleken te zijn waardoor de onkosten in dat huis nog een beetje hoger werden...

Maar ja... Nu gaat het makelaars-spel weer opnieuw beginnen terwijl ik ze voor geen meter meer vertrouw. Het huis in Duitsland waar we nu wonen komt namelijk te koop en dan maar weer terug naar het onverkoopbare huis in Nederland.
Ik hoop dat dit in Duitsland wel verkocht raakt, hoewel ik er nog weinig hoop op heb in deze tijd :-[ Het zijn 2 huizen, 1.000 m2 grond, maar nooit opgeknapt omdat het geld naar het huis in Nederland gaat elke maand. Geen verwarming (en er ligt hier geen gas dus grote kostenpost...), een keuken en badkamer die niet zijn afgewerkt, enz. enz. Dat gaat vast geen 150.000 opbrengen die het wel moet gaan geven want de banken geven geen lening voor een restschuld. Moedeloos word ik ervan.
:o :o :o
Ik zit ons verhaal te lezen  :-X
Jeetje, dacht dat niemand met dezelfde opeenstapeling van problemen zou zitten.
Toevallig ook nog werkloos geworden of is jullie dat bespaard gebleven?
Knuf, want het is echt niet makkelijk!  :bigarmhug:
Door Angelique
-Annemarie- schreef: Verstandig.  8)  Rondneuzen is hartstikke leuk!

Hier in de buurt staan ook wel wat aardige optrekjes. Gunstig gelegen voor Groningen en Assen, en op het zand natuurlijk.  ;)

Maar, eerst maar eens verkopen. Succes!  :-*

De laatste twee verhuizingen hadden wij het nieuwe huis al gekocht voordat het oude verkocht was. Dat was nog in de gunstige tijd, maar gruwels wat had ik daar een stress van.  :-X  Zou het in deze tijd ook niet meer doen.  ;D
Ik wil aan de grens blijven, dus assen e.d. gaan 'm niet worden.

Vorige keer, tien jaar geleden, wat nogmde goeie tijd moest zijn, hadden wij ook eerst gekocht en daarna pas verkocht, alleen liet die verkoopmdus bijna 2 jaar op zich wachten  :-X dat doen we dus ook niet meer.
Door heicke
En ik maar denken dat wij de enige zijn die dat allemaal overkomt, dit gun je echt helemaal niemand!! Toevallig ook in de mooie verhalen van een financieel adviseur getrapt die even vergat dat een levenshypotheek van het nieuwe huis niet voor mensen is bedoeld die niet zoveel verdienen en dat er naast het totaalbedrag (ja mevrouw dit is echt alles, er komt verder niets meer bij... ik hoor het 'm nog zeggen) toch nog elke maand 200 euro aan levensverzekeringen bijkomt... Ja als je zo'n rekenwonder bent als ik dan ga je ervan uit dat zo'n meneer het allemaal wel weet en niet dat je een verrassing krijgt als alles al rond is en je niet meer terug kunt...
Ik zit ons verhaal te lezen 
Jeetje, dacht dat niemand met dezelfde opeenstapeling van problemen zou zitten.
Toevallig ook nog werkloos geworden of is jullie dat bespaard gebleven?
Knuf, want het is echt niet makkelijk! 
Yep, de man des huizes 3 jaar geleden door ziekte werkeloos geworden, had altijd al tijdelijke banen maar dat is toen opgehouden. Verder is hij zo bij de pakken gaan neerzitten dat de sfeer in huis ondragelijk is geworden. Ook een reden waarom het huis in Duitsland te koop komt: het huis in Nederland heb ik ooit alleen gekocht en daar ga ik met dochter en de honden naar terug als het huis in Duitsland is verkocht, we gaan dan dus scheiden, dit kan echter pas als het Duitse huis is verkocht  :-X  Ach ja, zo heeft ieder huis z'n kruisje denk ik dan maar.

Dikke knuffel terug en veel sterkte! Eens komt er een koper en gaat de zon weer schijnen.

Ik hoop dat er betere tijden gaan aanbreken, en voor iedereen die in de * zit:

:bigarmhug: :bigarmhug:
Door -Saskia-
Ik ben in de gelukkige toestand in een huurhuis te wonen en ieder moment dat er een leuk huis voorbij vliegt, te kunnen kopen. (Binnen redelijke grenzen natuurlijk).

Nu zit ik met een heel ander probleem. Mijn werk- en privésituatie kunnen ieder moment aan verandering onderhevig zijn. Ga ik dan nu kopen? Blijf ik flexibel? Tot hoever? Nu kopen is voordelig, maar wat als ik straks het ineens op mijn heupen krijg? Dan is huur opzeggen zo gebeurd, maar een huis verkopen weer even andere koek.

Luxe probleem, ik besef het me. Maar ook dan: wat is wijsheid?  ::)
Door K&D
Vreselijk Kim en Heike. Wat een ellendige situatie. Hopelijk komt er binnenkort toch verbetering in en wordt e.e.a. verkocht.
:-*
Door Angelique
heicke schreef: Toch blij te lezen dat ik niet de enige ben die al zo lang een huis te koop heeft staan hoewel het geen leuke berichten zijn. Dat van mij staat al bijna 7 jaar te koop. Op dit moment ook geen makelaar meer, nadat ik er 3 versleten heb, heb ik daar geen vertrouwen meer in, nadat ze eerst mooie praatjes hebben verkocht, een rekening hebben achtergelaten, want een huis op internet zetten doen ze niet gratis, doen ze daarna niets meer voor je. Het aantal kijkers kan ik op 1 hand tellen en die heb ik dan ook nog zelf geworven  :-X Ook huurders gehad wat oplichters bleken te zijn waardoor de onkosten in dat huis nog een beetje hoger werden...

Wat een drama  :'( :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door