Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Antonia
Kim_S schreef: Iemand een boodschappenlijstje voor de 5 dagen toevallig?
Ben toch wel nieuwsgierig  :)
Ik heb hem als pdf-bestand. Als je mij je e-mailadres stuurt kan ik je die opsturen.
Door hannabelgje
Mijn siggflessen komen van Internet.  Ik dacht siggflessen.nl ofzoiets. Ik heb drie gewone 600 ml flessen en een thermos van 750. Het zijn heerlijke flessen, maar goedkoop is anders.
Ik ga vanmiddag iedereen het programma doorsturen die erom gevraagd heeft.
Door Kaio
Zijn best mooie flessen. Moet ik onthouden voor ooit.
Ik doe het met glazen flessen die ik voor vervoer in een handoek wikkel en dan in een plastic zak. Ik heb verder het geluk van een koelkast op mijn werk.
Door Doezengek
Heb vanochtend voor de eerste keer mijn sapcentrifuge gebruikt. Had nl nog een berg appels liggen..... Ik had deze sapcentrifuge al jaaaaaaren eerdere moeten aanschaffen!!! Wat heerlijk. Heb gelijk vandaag een bende fruit ingekocht, had alleen geen tijd meer om naar de natuurwinkels te gaan voor een paar ingrediënten. Maar kan nu al bijna met zekerheid zeggen dat ik ernaar uitkijk om te beginnen met detoxen. Ga nu nog even het boek bestellen bij bol.com....hoezo enthousiast????
Door hannabelgje
De mailtjes zijn verstuurd. Heeft iedereen wat hij wilde hebben? Zo niet dan laat het ff weten. Als je een pb stuurt dan geef ook ff je emailadres door zodat ik weet waar het heen moet.
Door Kim_S
Antonia schreef: Is onderweg.
En binnen  :)

Moet wel even goegelen zie ik, dacht dat mijn Engels prima was maar wat in vredesnaam parsnip en kale zijn dat weet ik niet  ::)

Heb er zin in!

Zal ik een weekje later met jou meedoen Tonny?
Dat is inkoop-technisch voor mij beter haalbaar denk ik  :)
Door EllenL
Kim_S schreef: En binnen  :)

Moet wel even goegelen zie ik, dacht dat mijn Engels prima was maar wat in vredesnaam parsnip en kale zijn dat weet ik niet  ::)

Heb er zin in!

Zal ik een weekje later met jou meedoen Tonny?
Dat is inkoop-technisch voor mij beter haalbaar denk ik  :)
Parsnip is Pastinaak en Kale boerenkool :)
Door EllenL
Ik heb net een kerstcadeautje voor mezelf besteld, sigg flessen, 2 van 0.6 liter met pouch er bij (was ''maar'' 2.95 als combi en houdt het een paar uur koud, handig als je geen koelkast bij de hand hebt), een thermosfles van 0.75, een wide mouth fles van 1 liter (voor H2O detox, kunnen er ook ijsklontjes in, lol) en een borsteltje :D Kost wat, maar dan heb je ook wat. Viel me trouwens nog mee eigenlijk, flessen zijn allemaal 14,95, ook die van 1 liter en thermos was voor 19.95 in de aanbieding :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door