Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Nadia schreef: En die capsules van vitamine per post? Of is dat niks?
Ken ik niet. Wat zijn dat voor capsules?
Door Nadia
Ik kan ze even 1 2 3 niet vinden op de site. maar dat waren capsules waar je dus ook yoghurt mee kon maken. Mijn geheugen laat me even in de steek hoe en wat :(
Door Sonja
Nadia schreef: Mijn geheugen laat me even in de steek hoe en wat :(
Ja, dat hoort erbij  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Maar ik heb even zitten kijken op de site en ik kom wel probiotica capsules tegen met acidophilus. Dat is op zich wel de belangrijkste cultuur, dus ik zou het kunnen proberen. Maar de custom probiotics bevatte naast L. Acodophilus ook L.Bulgaricus en S.Thermophilus, dus ik denk dat het effect toch anders zal zijn.
Door TMG1961
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Machine staat aan. Heb gisteren van AH biologische volle melk meegenomen en Griekse yoghurt 10%
Ben dus benieuwd hoe het resultaat wordt..staat aan sinds 10 uur vanochtend
Door Borke
TMG1961 schreef: Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Machine staat aan. Heb gisteren van AH biologische volle melk meegenomen en Griekse yoghurt 10%
Ben dus benieuwd hoe het resultaat wordt..staat aan sinds 10 uur vanochtend
Met die combi krijg ik prima yoghurt, mits 24 uur in de machine en daarna minstens 8 uur onaangeroerd in de koelkast.
Door K&D
Ik heb deze besteld: gemak dient toch den mensch... :-[
http://www.levenvanhetland.nl/yoghurtapparaat.htm
en dan die goedkope... :P In de koelkast zetten lukt me nog wel. :biggrin2:
Gelijk een paar culturen extra, en dan maar aan de slag. Volgens broerlief werkt het geval uitstekend. Die is ook van de  slowfoodalleszelfmakenzonatuurlijkmogelijk.

is trouwens een leuke site: levenvanhetland.  :) alleen het 'home' rechts is niet zo handig...
Laatst gewijzigd door K&D op ma 14 okt 2013, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
K&D schreef: Ik heb deze besteld: gemak dient toch den mensch... :-[
Gelijk een paar culturen extra, en dan maar aan de slag. Volgens broerlief werkt het geval uitstekend. Die is ook van de  slowfoodalleszelfmakenzonatuurlijkmogelijk.

is trouwens een leuke site: levenvanhetland.  :)
Ik heb dezelfde maar dan van brouwmarkt. Alleen heeft de mijne wat problemen met de timer..hij snapt niet dat als ie op 10 uur staat hij niet na 8 uur moet stoppen. Als ie uitschakelt hoor je trouwens zachtjes de lambada spelen  :biggrin2:
Door Borke
K&D schreef: Ik heb deze besteld: gemak dient toch den mensch... :-[

is trouwens een leuke site: levenvanhetland.  :) alleen het 'home' rechts is niet zo handig...
Ik heb de dure bovenste, top ding!
Door K&D
Da's een sprong :o ...ik ga stapje voor stapje anders kan ik het niet bijbenen  :D ...van een pan in een slaapzak naar een eenvoudige elektrieke... :biggrin2: ;D
Hij is onderweg; ik ben benieuwd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door