Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
WillyP schreef: Als je bij les 4 bleef steken, zou ik niet bij 6 daarna verder gaan, maar gewoon 5 vervolgen. Het maakt niet uit of je een paar keer de zelfde les opnieuw doet. Als dat lekker aanvoelt doe je het gewoon nog een keer. De volgende lessen zijn toch elke keer weer een beetje zwaarder en als je er eentje overslaat komt die best hard aan.

Ik ben eventjes een beetje uit mijn ritme, ik moet nodig weer de trainingen goed oppakken, want ik merk echt wel dat ik meer conditie heb gekregen, zou zonde zijn als ik dat nu weer laat gaan. 
Hey,

Ik heb de versie uit 2011, die zijn per week onderling wisselbaar  ;)
http://rennenmetevy.nl/
Door Kim_S
eelke schreef: Oh oh, ik ben m ook aan het downloaden... :o ::)
Ehm, mag jij alweer rennen dan?  ???
Door eelke
Kim_S schreef: Ehm, mag jij alweer rennen dan?  ???
Van wie zou dat niet mogen dan?
Door eelke
Kim_S schreef: Van je lijhijf...  ::)
Oh die ja  ::) nee nou, boeiend :P daar heb ik al 3 maanden naar geluisterd hoor.

Nee ik denk dat het wel moet gaan. Via de wii fit kun je ook 'hardlopen' en dat houdt ik 13 minuten achter elkaar vol nu. En gewoon lopen met de honden 3 kwartier. Dus dan moet het Evy schema denk ik ook wel kunnen, al start ik dan morgen met les 1, vrijdag weer les 1, maandag ook weer les 1 denk ik, en dan pas les 2... (ik zou dan op maandag, woensdag en vrijdag gaan hardlopen).
Door eelke
Nou, les 1 zit er op  :D

Ik hield het best vol, maar jee, kwam alleen lucht te kort. Nog maar een paar keer les 1 doen voor we verder gaan met les 2.
Door Pauline
Knap hoor Eelke!!! Ik schaats rustig 30 baantjes, maar ik kan nog geen 2 minuten hardlopen.... :-[
Door eelke
Pauline schreef: Knap hoor Eelke!!! Ik schaats rustig 30 baantjes, maar ik kan nog geen 2 minuten hardlopen.... :-[
Nou ik kan geen 30 baantjes  :biggrin2:
Ik heb de 3 minuten achter elkaar wel volgemaakt, maar boh....zwaar. En een hoop trauma's terug aan atletiek banen, cooper testen en dat soort fratsen :P

Moet goed op mijn ademhaling blijven letten, dat is het grootste punt, anders raak ik wel heel snel buiten adem. Maar ja, ik moest ook een stuk berg op, da's wel pittig.
Maar het voelt wel goed zeg  8)
Door Kaela
Ik ben al een tijdje uit de running. Ben al 2 keer van les 7 terug naar les vier gegaan door lange onderbrekingen (keelontsteking, zere enkel). Nu ben ik moed aan het verzamelen om weer te beginnen. Als je een paar keer geweest bent, merk je snel dat het beter gaat. Maar die eerste 2 of 3 keer, dan voel ik me toch wel zo'n ontzettende waggelende hobbit. En dat trekt me op dit moment niet zo  ::)

Maar, de dagen worden duidelijk langer, ik probeer nu zo vaak mogelijk een extra stuk te lopen als het zulk mooi weer is als vandaag en ik ben wat op mijn eten aan het letten. Dan moet er vanzelf een moment gaan komen dat ik de hardloopschoenen weer pak, zo heb ik bedacht!

Oh en 30 baantjes schaatsen kan ik ook echt niet. Wij hadden in Akkrum de ijsbaan voor de deur en 5 a 6 rondjes was echt de max. En dan was ik heul trots hahaha
Door Kaela
Overigens Eelke, de opbouw in de lessen gaat niet zo hard hoor. Les 1 t/m 4 zijn vrijwel identiek. Daarna ga je vooral vaker 3 minuten lopen, ipv de 1 en 2 minuten blokjes. En in les 7 was er nog geen langer tijdsblokje gekomen, dus ik hou het tot nog toe ook nog vol  ;)
Door eelke
Kaela schreef: Ik ben al een tijdje uit de running. Ben al 2 keer van les 7 terug naar les vier gegaan door lange onderbrekingen (keelontsteking, zere enkel). Nu ben ik moed aan het verzamelen om weer te beginnen. Als je een paar keer geweest bent, merk je snel dat het beter gaat. Maar die eerste 2 of 3 keer, dan voel ik me toch wel zo'n ontzettende waggelende hobbit. En dat trekt me op dit moment niet zo  ::)

Maar, de dagen worden duidelijk langer, ik probeer nu zo vaak mogelijk een extra stuk te lopen als het zulk mooi weer is als vandaag en ik ben wat op mijn eten aan het letten. Dan moet er vanzelf een moment gaan komen dat ik de hardloopschoenen weer pak, zo heb ik bedacht!

Oh en 30 baantjes schaatsen kan ik ook echt niet. Wij hadden in Akkrum de ijsbaan voor de deur en 5 a 6 rondjes was echt de max. En dan was ik heul trots hahaha
Niet piepen, gewoon gaan doen! Al begin je weer bij les een, scheelt jou dat nu!
En de meeste mensen die je zien rennen zitten thuis op de bank (bij mij in ieder geval wel) Ja, op de bank dus. Dus die hebben er lekker niks over te vinden! En wat dan nog! ;)

Al ben ik blij dat ik oortjes in had waardoor ik mijn eigen gepiep en gehijg niet heb gehoord, dat scheelt weer gene.
Kaela schreef: Overigens Eelke, de opbouw in de lessen gaat niet zo hard hoor. Les 1 t/m 4 zijn vrijwel identiek. Daarna ga je vooral vaker 3 minuten lopen, ipv de 1 en 2 minuten blokjes. En in les 7 was er nog geen langer tijdsblokje gekomen, dus ik hou het tot nog toe ook nog vol  ;)
Nou, in les 2 moet je toch al 2 x 3 min lopen... dus ik doe lekker nog een keer les 1 :P
Door Pauline
Ik heb nooit hard kunnen lopen, op school al niet. Cooper test was echt een nachtmerrie.... :-X :-X :-X Terwijl ik rustig 20 km wandelen, zonder een centje pijn. Als we voor de lol gaan fietsen is 60 km heel normaal..... :biggrin2: Maar hardlopen..... Alles klotst en schudt....
Door eelke
Pauline schreef: Ik heb nooit hard kunnen lopen, op school al niet. Cooper test was echt een nachtmerrie.... :-X :-X :-X Terwijl ik rustig 20 km wandelen, zonder een centje pijn. Als we voor de lol gaan fietsen is 60 km heel normaal..... :biggrin2: Maar hardlopen..... Alles klotst en schudt....
Ik heb ook niet in de reflectie van de ruiten gekeken  ;D
Maar juist omdat ik die andere dingen normaal wel prima vol houdt, vond ik het nu wel ff lekker om te af zien. Echt voelen dat je in beweging bent zeg maar, inc buiten adem en zweet, dat soort fratsen.  ::)

En spierpijn. Dus ik loop nu rond met het idee 'kijk mij nu eens een strakke kont en gespierde schaatsers bovenbenen hebben joh!'  ;D
Morgen weer, dan ga ik wel meteen zodra ik mn bed uit ben, pfff...
Door Nadia
Hardlopen is ook best moeilijk hoor. Alleen al de juiste rentechniek. Das nog best lastig.
Ik mis het nu met de zwangerschap enorm.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door