filmpje !!!!
gr.®upa.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
johanna25 schreef: ik vind het geluid wel meevallen..........ik heb niets gehoord.![]()
johanna25 schreef: ik wel bij het eerste filmpje kwam er een gezellig muziekje uit of eeehhhh was dat soms om de herrie te verbergenwie zal het zeggen. ik heb echt niets gehoord.![]()
Daantje schreef: Jeetje ,ik lees even mee want ik ben heel benieuwd wanneer jullie je vleeswolf gaan krijgen en hoe die gaat bevallen.opgenomen geluid klinkt meestal harder dan dat het in wekelijk is, tenzij ze tijdens de montage het geliud wat zachter zetten.
Het 2e filmpje was wel een beetje lawaaierig
rupa schreef: filmpje !!!Als je bij dit filmpje je ogen dicht doet lijkt het geluid wel op een F16 met start problemen
]
Martine-Tom schreef: Een moulinex nogwattus, 2e hands via BP.
Hij kwam net thuis, er zijn al eendennekken, kippennekken en konijnkarkas doorheen gegaan, zonder problemen.
En spiervlees maar dat had ik wel verwacht. Mijn allereerste zelfgemalen kvv staat nu voor de beestjes en Tom laat net een boer...dus het zal lekker zijn geweest
Ohhh zo blij, freud is een zeikerd en eet eerst spier en als ik dat niet snel genoeg door heb eet Doki de rest op en dan weet ik dus niet meer hoe Freud met zijn percentages zit.
Nu krijgt hij gewoon zelfgemalen kvv zodat ik zeker weet dat alles wat hij eet iig in de goede verhoudingen is
Hij blijft ook gewoon barfen tussendoor want knagen vind ik wel belangrijk.
Maar voor nu kan ie iig weer zijn hart ophalen aan kvv (en op deze manier kan ik er ook mooi dingen in verstoppen die ie niet zo lekker vind)
Lil schreef: pffff het is dat de winkel huishobby.nl bij bol.com goede beoordelingen krijgt en heel veel mensen beoordeeld hebben, maar ik vind de levering nu wel echt echt echt lang op zich wachten.Bij bol.com wel. Maar als je googeld op klachten huishobby.nl, kom je toch veel minder positieve reacties tegen. ???
kayla schreef: Bij bol.com wel. Maar als je googeld op klachten huishobby.nl, kom je toch veel minder positieve reacties tegen. ???Ik google altijd voordat ik iets bestel. Deze had ik helaas niet gevonden. Komt vast doordat al die klachten onder de naam van een ander bedrijf staan. Vrijdag gaat een mail uit en daarna onmiddellijk een officiele ingebrekestelling.
Schijnt dat huishobby.nl de doorstart is van Outletplanet. Bij Outletplanet ging het pas geleden dus goed mis. (faillissement)
Hoop voor jullie dat jullie het apparaat krijgen....
linkje:
http://www.checkwebwinkel.nl/top/5/Outlet-Planet.html