Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lianneke schreef: Al mijn pootuien schieten in de knop!Eruit knippen! Anders gaat de energie naar de bloem en niet naar de ui.wel mooi bloemen maar geen uien.
Nynke schreef: Eruit knippen! Anders gaat de energie naar de bloem en niet naar de ui.Heeft dat nog zin denk je?
kiara schreef: Is er trouwens iemand die een walnoten boom heb? Ga er vrijdag 1 halen denk ik, adresje hier vlakbij worden mooi groot, deze zijn al 1 meterIk heb er wel eentje voor je.
lianneke schreef: Heeft dat nog zin denk je?Heb ze allemaal onthoofd
Jantina schreef: het slechte weer heeft hier weinig schade aangericht gelukkig. Goh dat jullie allemaal al aardbeien kunnen plukken, wij hebben een ras dat altijd zo laat pas te plukken is. Jammer! Hoewel we dan weel weer tot laat in de herfst kunnen plukken... Ze zitten wel barstensvol met vruchten trouwens.Jaja, wij hadden er ook al drie
Gisteren een komkommer en rucola uit de tuin gehaald.
Verder groeit alles gestaag.
Spinazie, is dat 1x plukken (knippen?) en klaar of blijft dat opkomen?
Nadia schreef: Mijn tuin gaat ook geweldig!Voel je vrij om de tips te delen.
Heb goed contact met een vriendelijke buur. Hij heeft ontzettend veel kennis. Waardoor mijn tuin onwijs goed gaat. Neem al zijn tips ter harte.
Ik kan er echt hele dagen bezig zijn.
Peulen gaan onwijs goed. Al een ruime kilo geoogst and counting. Courgetten, sla groeit ook goed. Ik heb niet veel gezet. Heb ook nog wat fouten gemaakt. Maar geeft niet. Morgen nog lekker dagje in de tuin werken![]()
Angelique schreef: Jaja, wij hadden er ook al drieIk morgen ook mijn 3e!!![]()
![]()