En dus al 5 maand lang he! De hele winter lang!
(OK, voor de volledigheid, een 2-3 tal weken hebben we met 10 mogen afspreken buiten, waarop velen alles lieten varen, de reden waarom we nu weer nog meer in lockdown zitten

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑di 06 apr 2021, 07:22 Nee, netjes maakt me niks uit hoor. Maar de regels zijn nu zo streng geworden dat het zeker een groot risico vormt om te gaan. ( qua quarantaine en boetes, die zijn hier wel zo nmala dat we dat niet ff kunnen betalen)Dat is zeker zuur
Het is wel heel zuur want onze vakantie op TS is natuurlijk stukken veiliger ( qua c gevallen) dan hier bij ons thuis![]()
Maar nu dus afgezegd en tja zomaar ff gaan met 3 honden kan niet he, daar moet je heel goede adresjes voor hebben.
En verder is het inderdaad zo dat je in Duitsland zelf ook zowat nergens terecht kunt. En onze deelstaat heeft geen zee,![]()
Maar echt hè als mensen dus bij families blijven slapen als vakantie ( wat ik begrijp hoor) is toch stukken onveiliger dan met je eigen gezin in een huisje met eigen sanitair etc ...zoveelste kromme stuiptrekking maatregel dus![]()
Siberienne schreef:Ik had alweer een digitale begrafenis..Pfff vreselijk dit soort dingen. Heel veel sterkte!onze vroegere collega, 57 jaar, darmkanker. Zo’n ontzettend fijn en lief en hartelijk mens. Ik was daar al een paar jaar weg maar we hadden nog wel contact zo af en toe. Ik wist dat het niet goed ging, vorige week nog even geappt maar ze was al te moe om te bellen. Het leven is af en toe zo verschrikkelijke oneerlijk,