Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
eelke schreef:Toch goed dat ik niet heb gekeken dan.
Nee niet goed!!!

Volgende wedstrijd:
4 juni oefenwedstrijd tegen Ivoorkust. Daarna op 9 juni kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg!!
Door dinky89
Hallo, zijn er nog mensen aan het kijken?

Nederland staat inmiddels 3-0 voor tegen ivoorkust met nog een helft te gaan
Door dinky89
4-0 klaassen waarna hij direct wordt gewisseld voor sneijder. Sneijder nu dus record international met 130 wedstrijden. Hij is nu dus van der sar voorbij.
Door Mandarijn
Vandaag niet kunnen kijken :sofa:

Was mijn zusje aan het helpen met de verhuizing. Vrijdag heb ik weer eens tijd om te kijken.

Maar ik heb kunnen luisteren. Pfff ondanks de ruime overwinning vind ik radio dus veels te spannend!!! Man je wordt met elke (tegen)aanval een jaar ouder.
Door Mieke L.
eelke schreef:Moet ik dus eigenlijk toch niet meer kijken, want ik heb geen doelpunt gezien... :-\
Ik heb niet gekeken lees nu dat er überhaupt een wedstrijd was! Ik mag ook niet meer kijken dan!
Door dinky89
Tja, op deze twee potjes stond natuurlijk geen druk.
Tegen Luxemburg gaat het om het laatste strohalmpje om ons toch nog te plaatsen.......
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Tja, op deze twee potjes stond natuurlijk geen druk.
Tegen Luxemburg gaat het om het laatste strohalmpje om ons toch nog te plaatsen.......
Dan moeten we gewoon met z'n alle kijken!! We moeten ze steunen!! Anders hebben we weer een voetballoze zomer volgend jaar!!!
Door Radja
Vrijdag ben ik weer van de partij! Oefenwedstrijd hebben we niet gekeken, zondag hebben we darts gekeken :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door