Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1982
Het is hier binnen wel aangenaam 25 graden, buiten wil ik niet weten ::)
Het begint wel te waaien nu, maar in de tuin is het nog een sauna. Abby vanmiddag verplicht naar binnen gedaan (die vond dat ze wel kon spelen buiten).
Zo toch even een plasrondje doen, er staat er 1 op knappen...
Door Nadia
Hier 24 graden binnen zonder airco oid. Dwayne heeft het wel erg warm :( zojuist de ventilator aangezet.
Door Ruisje
Vanmorgen om 6 uur ruim een uur met de honden uitgeweest en dat was hun langste uitje voor vandaag. Tussendoor alleen ff plassen en weer gauw naar binnen. :( Buiten is het 36 graden in de schaduw en binnen gelukkig maar 24. Het huis is aan kant en ik doe niks meer vandaag, hmmz... alleen gewoon lekker 1 heel seizoen fringe achter elkaar op netflix kijken. ;)
Door Fido
Ik moet stofzuigen en dweilen. Mag ik even zeggen dat ik daar toooooootaaaaaaaaaal geen zin in heb  ::)
Door sella
In de volksmond heet het temperverf maar de officiele naam is temperzon.
Door wenche
Hier 29,5 graad beneden, 33 op de kamer van Evi, en geen idee van buiten... Te warm in elk geval...
Wel heerlijk in het buitenbad gezwommen daarstraks
Door MarijeEnBoomer
Lizzy schreef: Smurfjes hier zijn jaloers op schelp P  ::)
Gaan ze nog steeds niet in hun bad?
P vind het te warm voor de Randstadrail. Anders kwam ze wel een demonstratie geven  ;D
Door nova
Deze temperaturen hebben toch ook wel zijn voordelen  :biggrin2:

Heb dienst gehad afgelopen nacht, en  tijdens een ledig uur hebben  we met 3 collega's  bij de  MAC D. op t terras gezeten en genoten van een ijsje. Niet slecht werken zo he, of meen ik dat maar  ::)  ;D ;D
Door coby.p
28 graad binnen nu.
heb het keukenraam open, en er komt al een verfrissend windje door.
ff met zwarte muts naar het water vlakbij, maar die eigenwijze doos,
weigert er in te gaan, hoezo, domme beer, dus meteen richting huis
is nog zeer warm buiten,

prinses maakt het veel beter dan gister.
laat zich vertroetelen, met waterspray, handdoeken, en lekkere hapjes, en drinken,
het liefst zo per direct in de bek gegoten. ::)
is sinds vanmorgen letterlijk nog niet van haar plaats geweest.
is typisch mijn meisje, misbruik maken van de gelegenheid ::)
maar als ze er maar goed doorkomt is alles geoorloofd.
Door Fido
Ik heb mijzelf net een tropen rooster gegeven in de vorm van: stofzuigen en dweilen doen we morgen wel. Wie dan leeft wie dan zorgt  :D
(dat ben ik overigens weer hoor en geen andere college  ;))
Door Mieke L.
Fido schreef: Ik moet stofzuigen en dweilen. Mag ik even zeggen dat ik daar toooooootaaaaaaaaaal geen zin in heb  ::)
ja dat mag je even zeggen  :biggrin2:
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Gaan ze nog steeds niet in hun bad?
P vind het te warm voor de Randstadrail. Anders kwam ze wel een demonstratie geven  ;D
Nee >:(
Ze vinden het heel interessant als ik er in ga zitten maar dat is zo ver ze willen gaan ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door