Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Afgelopen zaterdag is Zoë naar de osteopaat geweest en sinds vanmorgen hoest ze. Ze is verder wel actief, maar vindt dat hoesten duidelijk ongemakkelijk. Ik heb haar maar wat honing gegeven en er staat een pannetje kokend water aan om de luchtvochtigheid naar boven te halen. Ik hoop dat het vlug over is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
hannabelgje schreef: ma 15 mar 2021, 14:45 Afgelopen zaterdag is Zoë naar de osteopaat geweest en sinds vanmorgen hoest ze. Ze is verder wel actief, maar vindt dat hoesten duidelijk ongemakkelijk. Ik heb haar maar wat honing gegeven en er staat een pannetje kokend water aan om de luchtvochtigheid naar boven te halen. Ik hoop dat het vlug over is.

Hopelijk knapt ze gauw op :-*
Door Eef+Stippels
pike schreef: zo 14 mar 2021, 20:40 Moet er niet aan denken zo'n bulldozer in huis te hebben :biggrin2: Ik had vroeger een teef die volwassen 35 kg woog, en die sloeg met haar blijde staart de ruitjes uit de gashaard en met haar blijde draaikont de onderruit uit de voordeur :-X ::) Met zo'n newf in huis hangen in mijn beleving de deuren uit hun scharnieren ;D ;D ;D
;D ;D ;D

Wij hadden tegelijkertijd twee honden van 45 kg en 35 kg en Xindy van destijds 25 kg.
Je richt je huis er op in :P
Onze reu is ooit door de autoruit naar buiten gebeukt ::) (was zo'n klapraam). Dat was wat minder, maar verder hou ik wel van die lompe gezelligheid :biggrin2:
Ons meisje ging gerust met 35 kg languit op je liggen om te knuffelen :smitten:
Maar ook heel vaak blauwe voeten omdat ze er op gingen staan ::)
Door smulpaap
Oh zo ben ik op vakantie eens een ondertand kwijtgeraakt. Lompe loetje Amber was de dader blauwe scheenbenen
Ik ben eens in slaap gevallen op ligbed in de tuin . Ik werd dubbelgevouwen wakker , moest me uit het ligbed worstelen
Blauw,oog . En zo zijn er nog vele incidenten geweest
Ik ben eens in een enorme modderpoel terecht gekomen , in het bos. Zit je op je kont in de modder :biggrin2: en de dader was ... ja wel . Amber
Door Eef+Stippels
smulpaap schreef: ma 15 mar 2021, 16:03 Oh zo ben ik op vakantie eens een ondertand kwijtgeraakt. Lompe loetje Amber was de dader blauwe scheenbenen
Ik ben eens in slaap gevallen op ligbed in de tuin . Ik werd dubbelgevouwen wakker , moest me uit het ligbed worstelen
Blauw,oog . En zo zijn er nog vele incidenten geweest
Ik ben eens in een enorme modderpoel terecht gekomen , in het bos. Zit je op je kont in de modder :biggrin2: en de dader was ... ja wel . Amber
;D ;D ;D
Je moet er wat voor over hebben ;D

Ooohhh hier komen ook allemaal herinneringen boven :biggrin2:
Yindra is ooit eens zo hard tegen me aangerend dat ik een gekneusde enkel kreeg ::)
Ook heeft ze me bij de dierenarts een tand door de lip gegeven.
Ml heeft met grote regelmaat 'geklutste eieren' gekregen :o

Ik begin te begrijpen waarom sommige mensen liever voor wat minder lompe honden gaan :g: :biggrin2:
Door pike
Eef+Stippels schreef: ma 15 mar 2021, 16:12 ;D ;D ;D

Yindra is ooit eens zo hard tegen me aangerend dat ik een gekneusde enkel kreeg ::)

Ik begin te begrijpen waarom sommige mensen liever voor wat minder lompe honden gaan :g: :biggrin2:
;D ;D ;D ik lig in een deuk hier.

Ik ben ook wel eens een blauw oog gebeukt door een Rottweiler. De baas schrok zich rot toen hij mij de volgende dag weer tegenkwam in het park ;D ;D ;D

Maar de kleine Fauven zorgen weer voor heel andere problemen. Die bezorgen je af en toe een hartverlamming als ze al luidgevend in het bos verdwijnen :biggrin2:
Door smulpaap
Eef+Stippels schreef: ma 15 mar 2021, 16:12 ;D ;D ;D

Oh ja,geklutste eieren :biggrin2: ik zei ook tegen mannelijk bezoek . Kom niet in joggingbroek op visite

Zo liep ik eens in de polder met het viertal . Er stond een auto . Ik sloeg er geen aandacht op , gebeurde wel vaker . Een vogelaar bv . Maar het portier stond op een kier . En dat had Amber ontdekt , ze was de auto ingegaan , maar in die auto lagen er twee te wippen . Die vent stond op een gegeven moment poedelnaakt naast de auto :biggrin2: ik wist niet meer waar ik kijken moest , kwam ook niet meer bij van het lachen . Lompe loetje had de middag van haar leven . Best een lekker geurtje , ik kom echt die auto niet direct uit hoor .
Door pike
smulpaap schreef: ma 15 mar 2021, 16:36 Oh ja,geklutste eieren :biggrin2: ik zei ook tegen mannelijk bezoek . Kom niet in joggingbroek op visite

Zo liep ik eens in de polder met het viertal . Er stond een auto . Ik sloeg er geen aandacht op , gebeurde wel vaker . Een vogelaar bv . Maar het portier stond op een kier . En dat had Amber ontdekt , ze was de auto ingegaan , maar in die auto lagen er twee te wippen . Die vent stond op een gegeven moment poedelnaakt naast de auto :biggrin2: ik wist niet meer waar ik kijken moest , kwam ook niet meer bij van het lachen . Lompe loetje had de middag van haar leven . Best een lekker geurtje , ik kom echt die auto niet direct uit hoor .
:roflmao: :roflmao: :roflmao:
Door Eef+Stippels
pike schreef: ma 15 mar 2021, 16:32 ;D ;D ;D ik lig in een deuk hier.

Ik ben ook wel eens een blauw oog gebeukt door een Rottweiler. De baas schrok zich rot toen hij mij de volgende dag weer tegenkwam in het park ;D ;D ;D

Maar de kleine Fauven zorgen weer voor heel andere problemen. Die bezorgen je af en toe een hartverlamming als ze al luidgevend in het bos verdwijnen :biggrin2:
Oh, dat klinkt inderdaad ook erg pijnlijk :P :biggrin2:

Ik ben ml's gebroken teen nog vergeten :cool:
Door Eef+Stippels
smulpaap schreef: ma 15 mar 2021, 16:36 Oh ja,geklutste eieren :biggrin2: ik zei ook tegen mannelijk bezoek . Kom niet in joggingbroek op visite

;D ;D ;D
(Waar is de aubergine emoticon als je hem nodig hebt... :biggrin2: )
Door smulpaap
En de man in zn kanariegele dries roelvinnk zwembroek :biggrin2:
Na,20 uur nog even naar de ,zwemplas met de honden . Omgeving al goed bekeken ivm de draak . Niets bijzonders . Dachten we
Verscholen achter de struiken zat de man in zn piepkleine zwembroek , hij at een banaan
Amber en bananen :biggrin2: de bananen zaten op dat moment ook in haar oren
Ik zag mn geest al dwalen , lompe loetje boven op de man zn edele delen
Ik riep tegen de man, wilt u even staan ? Hier komt een ondeugende puber aan die dol is op bananen. En ze is ook lomp
Gelukkig ging ie overeind
Door Kaio
;D Die zijn echt geweldig , en die Amber ;D
Fozzy ligt vaak ook helemaal op de baas vaak. Het opstaan veroorzaakt ook nog wel eens eh, :biggrin2:
Dankzij Kaio heb ik ook eens bij een huisartsenpost 3 hechtingen in mijn hoofd gekregen :P
En ik zal maar niet hebben over de "ik vergeet te remmen acties"
hannabelgje schreef:Afgelopen zaterdag is Zoë naar de osteopaat geweest en sinds vanmorgen hoest ze. Ze is verder wel actief, maar vindt dat hoesten duidelijk ongemakkelijk. Ik heb haar maar wat honing gegeven en er staat een pannetje kokend water aan om de luchtvochtigheid naar boven te halen. Ik hoop dat het vlug over is.

He bah, hoestje altijd naar , beterschap voor Zoë
Door smulpaap
Ik zat op een warme zomerdag even op de plee
Eenmaal terug in de woonkamer zag ik veel water op de vloer
De trut had het schelpenbad door de openstaande tuindeuren naar binnen gesleept . En uiteraard was het zwembad leeg :biggrin2:

Toen was ze eens mee naar het tuincentrum
Planten kopen , er stond een medewerker. Die was de planten aan het sproeien
De medewerker wilde haar even aaien , tijdens het aaien zette ze haar tanden in de tuinslang . Medewerker zeiknat :biggrin2:
De baas zat voorover gebogen bij de vijver in de tuin , en toen kwam mevr tank even kijken. Baas lag in de vijver
Ik kan er een boek over schrijven , wat een portret was dat . :-[
Door pike
smulpaap schreef: ma 15 mar 2021, 19:54 Ik zat op een warme zomerdag even op de plee
Eenmaal terug in de woonkamer zag ik veel water op de vloer
De trut had het schelpenbad door de openstaande tuindeuren naar binnen gesleept . En uiteraard was het zwembad leeg :biggrin2:

Toen was ze eens mee naar het tuincentrum
Planten kopen , er stond een medewerker. Die was de planten aan het sproeien
De medewerker wilde haar even aaien , tijdens het aaien zette ze haar tanden in de tuinslang . Medewerker zeiknat :biggrin2:
De baas zat voorover gebogen bij de vijver in de tuin , en toen kwam mevr tank even kijken. Baas lag in de vijver
Ik kan er een boek over schrijven , wat een portret was dat . :-[
;D ;D ;D Nou kom maar op met dat boek, ik kan wel wat komische verhalen gebruiken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door