Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Eef+Stippels schreef: ↑di 09 mar 2021, 11:33 Drie weken is wel héél erg langOH ja, vergat ik het nog te zeggen![]()
En ook geen reactie.. Wel een beetje onfatsoenlijk.
Zijn ze telefonisch bereikbaar?
Hopelijk helpt je klaag![]()
Kaio schreef: ↑za 13 mar 2021, 15:37 Iets aan zijn tenen/voet dus. Waarschijnlijk ergens tussen gezeten. Rontgenfoto gemaakt om breuk uit te sluiten. Geen breuk. Een voetbot had wel wolkerige vlekken. Banden zijn natuurlijk niet te zien op foto. Hij loopt gewoon op 3 poten, ook trapjes op en af, maar gebruiken zal hij die poot niet he.Ik kan me nog herinneren, ergens in zijn jonge dagen
Dus nu pijnstilling en.....eh rust! Dat wordt nog een dingetje geloof ik.... nouja laten we hopen dan voelt ie zich tenminste beter.
En hopelijk werkt dit dan afdoende anders moeten we verder kijken.
Hij woog trouwens al bijna 50 kg![]()
Kaio schreef: ↑za 13 mar 2021, 15:37 Iets aan zijn tenen/voet dus. Waarschijnlijk ergens tussen gezeten. Rontgenfoto gemaakt om breuk uit te sluiten. Geen breuk. Een voetbot had wel wolkerige vlekken. Banden zijn natuurlijk niet te zien op foto. Hij loopt gewoon op 3 poten, ook trapjes op en af, maar gebruiken zal hij die poot niet he.Toch die duck-tape.....
Dus nu pijnstilling en.....eh rust! Dat wordt nog een dingetje geloof ik.... nouja laten we hopen dan voelt ie zich tenminste beter.
Kaio schreef: ↑za 13 mar 2021, 15:37 Iets aan zijn tenen/voet dus. Waarschijnlijk ergens tussen gezeten. Rontgenfoto gemaakt om breuk uit te sluiten. Geen breuk. Een voetbot had wel wolkerige vlekken. Banden zijn natuurlijk niet te zien op foto. Hij loopt gewoon op 3 poten, ook trapjes op en af, maar gebruiken zal hij die poot niet he.Vervelend dat de pup pijn heeft.
src_esther schreef: ↑za 13 mar 2021, 20:50 Vervelend dat de pup pijn heeft.Ik zou dat inderdaad ook afwegen. Dat deed onze DA ook trouwens.
Je kunt je wel afvragen of pijnstilling nou zo slim is. Pijn is niet leuk, helemaal niet zelfs, maar het helpt wel om het dier rustig te houden. Ik zou denk ik geen of minimaal pijnstilling geven. Vast heel gemeen maarja... Nouja, my probably worthless two cents.
Eef+Stippels schreef: ↑zo 14 mar 2021, 20:18 Oooh wat fijn dat hij zijn bezeerde poot weer gebruiktMoet er niet aan denken zo'n bulldozer in huis te hebben![]()
Heerlijk, 50 kilo aan ondeugend monster in huis![]()
pike schreef: Moet er niet aan denken zo'n bulldozer in huis te hebbenIk had vroeger een teef die volwassen 35 kg woog, en die sloeg met haar blijde staart de ruitjes uit de gashaard en met haar blijde draaikont de onderruit uit de voordeur
![]()
Met zo'n newf in huis hangen in mijn beleving de deuren uit hun scharnieren
![]()
![]()