Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Oh bah. Hopelijk valt het mee en is het niet iets ernstigs. Sterkte ermee!
Door Kaio
Iets aan zijn tenen/voet dus. Waarschijnlijk ergens tussen gezeten. Rontgenfoto gemaakt om breuk uit te sluiten. Geen breuk. Een voetbot had wel wolkerige vlekken. Banden zijn natuurlijk niet te zien op foto. Hij loopt gewoon op 3 poten, ook trapjes op en af, maar gebruiken zal hij die poot niet he.
Dus nu pijnstilling en.....eh rust! Dat wordt nog een dingetje geloof ik ::) .... nouja laten we hopen dan voelt ie zich tenminste beter.
En hopelijk werkt dit dan afdoende anders moeten we verder kijken.
Hij woog trouwens al bijna 50 kg :o
Door pearlsofpassion
Eef+Stippels schreef: di 09 mar 2021, 11:33 Drie weken is wel héél erg lang :-X
En ook geen reactie.. Wel een beetje onfatsoenlijk.
Zijn ze telefonisch bereikbaar?
Hopelijk helpt je klaag ;)
OH ja, vergat ik het nog te zeggen :doh:
Hier klagen hielp niet, maar nog een mailtje eraan wagen wel. Het is onderweg nu.. :D

Beterschap voor de puppy!
Echt niet leuk !
Door Ina
Kaio schreef: za 13 mar 2021, 15:37 Iets aan zijn tenen/voet dus. Waarschijnlijk ergens tussen gezeten. Rontgenfoto gemaakt om breuk uit te sluiten. Geen breuk. Een voetbot had wel wolkerige vlekken. Banden zijn natuurlijk niet te zien op foto. Hij loopt gewoon op 3 poten, ook trapjes op en af, maar gebruiken zal hij die poot niet he.
Dus nu pijnstilling en.....eh rust! Dat wordt nog een dingetje geloof ik ::) .... nouja laten we hopen dan voelt ie zich tenminste beter.
Ik kan me nog herinneren, ergens in zijn jonge dagen ;) dat ik nog net niet werd uitgelachen......nee joh, die wordt niet zo zwaar ;D

Maar wel mooi prut dat meneer besloten heeft dat hij tijdelijk op 3 poten door het leven wil. Hopelijk vergeet hij dit morgen tijdens de wandeling (en met pijnstilling) en gaat hij weer vrolijk op 4 poten verder
Door Border Bandit
Kaio schreef: za 13 mar 2021, 15:37 Iets aan zijn tenen/voet dus. Waarschijnlijk ergens tussen gezeten. Rontgenfoto gemaakt om breuk uit te sluiten. Geen breuk. Een voetbot had wel wolkerige vlekken. Banden zijn natuurlijk niet te zien op foto. Hij loopt gewoon op 3 poten, ook trapjes op en af, maar gebruiken zal hij die poot niet he.
Toch die duck-tape..... :P

Nee, erg vervelend hoor!
Wel fijn dat er niks gebroken is. Hopelijk werken de pijnstillers voldoende en geneest hij snel!
Beterschap! :-*
Door src_esther
Vervelend dat de pup pijn heeft.
Je kunt je wel afvragen of pijnstilling nou zo slim is. Pijn is niet leuk, helemaal niet zelfs, maar het helpt wel om het dier rustig te houden. Ik zou denk ik geen of minimaal pijnstilling geven. Vast heel gemeen maarja... Nouja, my probably worthless two cents.
Door Charlie Angel
Gelukkig geen breuk, maar wel balen. Zeker balen van die rust, dat vind Popje niet leuk.
Knuffel voor de "kleine" vent.
Door Siberienne
src_esther schreef: za 13 mar 2021, 20:50 Vervelend dat de pup pijn heeft.
Je kunt je wel afvragen of pijnstilling nou zo slim is. Pijn is niet leuk, helemaal niet zelfs, maar het helpt wel om het dier rustig te houden. Ik zou denk ik geen of minimaal pijnstilling geven. Vast heel gemeen maarja... Nouja, my probably worthless two cents.
Ik zou dat inderdaad ook afwegen. Dat deed onze DA ook trouwens.
Door zurca
Sterkte met jullie puppy...
Hopelijk is het mank lopen weer net zo snel verdwenen als het kwam.
Door Kaio
Hahaha , ja ik weet echt niet waar die het laat die 50 kilo. Vind het vrij veel al.

Ja bij Kaio hadden we dat ook altijd als ie zo iets dergelijks had, die kon ook beter een beetje pijn voelen, deed ie zelf voorzichtiger. Is al zo lang geleden, niet meer aan gedacht.
Nou gisteren was het wel veel te veel pijn voor Zino. Nou ja hij kan dus de bank op zonder die ene poot te gebruiken. ::)
Vandaag loopt ie weer op 4, :D , hij ontlast hem nog wel een beetje. Maar voor de rest heeft ie al heel wat onmogelijke dingen uitgespookt ::)
Dus dat wordt nog wat...
Morgen hebben we sowieso een afspraak bij de DA voor titeren, en weil enting voor ze allemaal, dus mocht ie onmogelijk worden ;D kan ik het wel even bespreken
Door Eef+Stippels
Oooh wat fijn dat hij zijn bezeerde poot weer gebruikt :-*

Heerlijk, 50 kilo aan ondeugend monster in huis :D
Door pike
Eef+Stippels schreef: zo 14 mar 2021, 20:18 Oooh wat fijn dat hij zijn bezeerde poot weer gebruikt :-*

Heerlijk, 50 kilo aan ondeugend monster in huis :D
Moet er niet aan denken zo'n bulldozer in huis te hebben :biggrin2: Ik had vroeger een teef die volwassen 35 kg woog, en die sloeg met haar blijde staart de ruitjes uit de gashaard en met haar blijde draaikont de onderruit uit de voordeur :-X ::) Met zo'n newf in huis hangen in mijn beleving de deuren uit hun scharnieren ;D ;D ;D
Door Kaio
pike schreef: Moet er niet aan denken zo'n bulldozer in huis te hebben :biggrin2: Ik had vroeger een teef die volwassen 35 kg woog, en die sloeg met haar blijde staart de ruitjes uit de gashaard en met haar blijde draaikont de onderruit uit de voordeur :-X ::) Met zo'n newf in huis hangen in mijn beleving de deuren uit hun scharnieren ;D ;D ;D
;D
En we hebben er 3 ;D . (Fozzy laatst eindelijk voor het eerst in jaren ook kunnen wegen, 70 kg :o , maar die is al wat rustiger, meestal dan :biggrin2: )

Maar deze Poppy wil inderdaad wel eens gewoon tegen de deur of raam springen als ie naar binnen of buiten wil >:( Erg stout, en heeft inderdaad als resultaat dat er een vorm van aandacht volgt ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door