Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Dank allemaal voor jullie lieve berichtjes. Het is allemaal nog wat onwerkelijk. Gelukkig is er iets meer tijd om te kijken wat we aan reis kunnen regelen
Door Kaio
Och nee :'( Gecondoleerd en heel veel sterkte :-*
Sowieso al mega moeilijk, maar nu zo ver weg met al die rompslomp van corona maatregelen erbij nog wat erger.
:bigarmhug:
Door hannabelgje
Ik hoor net dat Zoë haar zusje vandaag ingeslapen is. Net voor hun 12e verjaardag. Bah ik vind het heel verdrietig en confronterend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
hannabelgje schreef: ma 01 mar 2021, 20:15 Ik hoor net dat Zoë haar zusje vandaag ingeslapen is. Net voor hun 12e verjaardag. Bah ik vind het heel verdrietig en confronterend. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nou , dat kan ik me voorstellen
Door Charlie Angel
Gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon)moeder. Ik wens jullie enorm veel sterkte met alles regelen en met jullie verdriet.
Door Anne in Zweden
Jeetje Mireille, wat verschrikkelijk - en verschrikkelijk verdrietig! Het is zo verwarrend om iemand plotseling te verliezen. In zo'n situatie is het stomvervelend om ver weg te wonen.
Sterkte met het geregel. En met alle emoties en verdriet. :bigarmhug:
Door Too
Heel veel sterkte voor jullie allebei Siberiënne. :-*

Alle regels en voorschriften maken
van Noorwegen ineens een land aan de andere kant van de wereld.
Door pike
Gecondoleerd Siberienne met het overlijden van je schoonmoeder. Veel sterkte :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door