Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, zoals ze hier zeggen...

Heel veel sterkte voor jullie!
Door hannabelgje
El_Kato schreef:Pffffft onze buurman van 70+ geniet van het leven en is ergens onderweg gitaar gaan leren spelen. Nu zit hij zomers al vaak met vrienden in de tuin te tetteren, Corona daar doet hij niet aan ::) Maar vanmiddag zat hij, buiten in de tuin, met een vriend te tokkelen op een gitaar. Waarbij vriend het deuntje voordeed begeleid met voor mij als zeer vals klinkend gezang en buurman het na probeerde te doen. Ik gun hem van harte zijn leuke dingen, hij geniet echt vol van het leven en ik kan alleen maar hopen dat ik nog half zoveel energie heb op die leeftijd maar … pfffffr werd er echt gestoord van… een van de eerste dagen dat ik lekker even in het zonnetje in de tuin kan >:( Na een uur gevraagd of ze het heel vervelend vonden om te stoppen met gitaarspelen… waarop een vrij kort antwoord kwam dat ze op het punt stonden om weg te gaan. Ze gingen ook vrij vlot daarna maar ga toch even nadenken hoe ik buurman op een nette manier ga vertellen dat het echt niet om een te horen is en of hij dit niet te vaak wil doen… :-X
Tja dat heb ik met de jankende en gillende kinderen buiten in de tuinen. Maarja dat hoort er natuurlijk bij. En zeggen dat je kinderen niet leuk vind is maatschappelijk niet zo acceptabel. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
Mijn schoonmoeder is gisteren plots overleden. Terwijl wij net de Noorse bergen in zwaren voor een weekje vakantie. En nu dus zitten met testen, quarantaine regels, en lastige beslissingen. En verdriet.
Door MillyMol
Siberienne schreef: ma 01 mar 2021, 11:39 Mijn schoonmoeder is gisteren plots overleden. Terwijl wij net de Noorse bergen in zwaren voor een weekje vakantie. En nu dus zitten met testen, quarantaine regels, en lastige beslissingen. En verdriet.
Wat verschrikkelijk verdrietig Siberienne! Van harte gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. :'(
Heel veel sterkte met jullie verdriet en die hartverscheurende beslissingen. :bigarmhug: :bigarmhug:
Door evelyn02
Heel veel sterkte Siberienne. Wat afschuwelijk dat, nu het al zo verdrietig is, de coronaregels het nog moeilijker maken.
Door Ina
Gecondoleerd Siberienne en meneer.
Wat ongelofelijk bizar en verdrietig dat dat net nu gebeurd, hopelijk kunnen jullie de dingen regelen die nodig zijn.

Veel sterkte gewenst :bigarmhug:
Door dinky89
Gecondoleerd Siberienne met het verlies van schoonmoeder :'( Sterkte met alles wat nu geregeld moet worden :-*
Door sam28
Ach wat verdrietig en heftig en oneerlijk :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Heel veel sterkte met jullie verlies voor meneer en voor jou. :'( Ik hoop dat jullie eruit komen met alle keuzes en ingewikkeldheden. :bigarmhug:
Door Ronald
Siberienne schreef: ma 01 mar 2021, 11:39 Mijn schoonmoeder is gisteren plots overleden. Terwijl wij net de Noorse bergen in waren voor een weekje vakantie. En nu dus zitten met testen, quarantaine regels, en lastige beslissingen. En verdriet.
Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte voor jou en je meneer. Ik hoop dat jullie de tijd en de rust krijgen om juiste beslissingen te nemen.
Door rosmin
Wat verdrietig,
zo plots,
en dan op afstand zijn van elkaar.... :'(

Gecondoleerd en veel sterkte, ook voor meneer S.
Door Elf
Wat ontzettend verdrietig, Siberienne. Wat zal Noorwegen ineens ver weg voelen nu met alle coronaregels. Heel veel sterkte :-*
Door Kim_S
O jemig, wat vreselijk Siberienne :'(
Gecondoleerd, en ook sterkte met alle regeltjes en al het geregel :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door