Kim_S schreef: Kzag twee slangen de was ophangen oh dat was een wooooonderKzag 2 beren copuleren....![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Kzag twee slangen de was ophangen oh dat was een wooooonderKzag 2 beren copuleren....![]()
Martine-Tom schreef: Kzag 2 beren copuleren....Das heel geen wonder![]()
Martine-Tom schreef: Sure voor iemand de 2.50 meter groot is mssHij kan heel goed en evenwichtig zitten!![]()
eelke schreef: Gijs vind het gekke liedjes. Hij mag geen van beide!En de persoon die eronder zit...kan die nog ademhalen?
Hij kan heel goed en evenwichtig zitten!
Martine-Tom schreef: En de persoon die eronder zit...kan die nog ademhalen?Als je ademt met van die korte niet diepe teugjes wel. Zolang je geen extra tong in je bek hebt 8)
eelke schreef: Als je ademt met van die korte niet diepe teugjes wel. Zolang je geen extra tong in je bek hebt 8)Jottum, kan niet wachten op een keer op te passen!
Martine-Tom schreef: Tja dan moeten ze ook meelopen.... Sneu hoor, honden die moeten lopen...maar mss is dat het probleem, een chihuahua is een schoothond en geen loophondWil je een weekje op wodka passen in nat herfstweer?![]()
-Saskia- schreef: Wil je een weekje op wodka passen in nat herfstweer?Weekje DH..ja hoor lijkt me leuk! 8)
Succes met "moeten meelopen". 8)
Martine-Tom schreef: Jottum, kan niet wachten op een keer op te passen!Ik heb goede verkoop skills he!![]()
-Saskia- schreef: Wil je een weekje op wodka passen in nat herfstweer?
Succes met "moeten meelopen". 8)
eelke schreef:Dan worden nog steeds haar edele flapvoetjes nat. Helpt niet.
heb je niet zo iets in Wodka-formaat?
![]()
eelke schreef: Ik heb goede verkoop skills he!Ja daar zou je echt iets mee moeten doen!
-Saskia- schreef: Dan worden nog steeds haar edele flapvoetjes nat. Helpt niet.Rode laarsjes voor de regen?![]()
Martine-Tom schreef: Ja daar zou je echt iets mee moeten doen!Ja hoor! It's amaaaazzziiing!
Tell-Sell niks voor jou?
-Saskia- schreef: Dan worden nog steeds haar edele flapvoetjes nat. Helpt niet.Ik zou gewoon rolschaatsjes voor dr kopen, haat ze het nog steeds maar het sleurt wat makkelijker mee![]()
Martine-Tom schreef: Ik zou gewoon rolschaatsjes voor dr kopen, haat ze het nog steeds maar het sleurt wat makkelijker mee![]()