- pien - schreef: ↑vr 19 feb 2021, 15:27 Is dat waar ? ? ? Hoe krijg ik dit van mijn netvlies als het waar is?

Voor het overige sterkte, Pien. Ik hoop dat je gewoon vergeten bent die ene mondhoek op te trekken!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef:Is dat waar ? ? ? Hoe krijg ik dit van mijn netvlies als het waar is?
Siberienne schreef:Vandaag de hele dag regen en dus vieze natte prut ipv heerlijk sneeuw. Dus ik dacht, ik maak een appeltaart! Recept van Otto, al vaker gemaakt. Vorige keer bodem niet zo goed gerezen. Dus nieuw bakpoeder gekocht, wat backing soda erbij en nu is hij wel gerezen maar smaakt vies! Zoutig en nattig. Echt raar smaakje. Teveel baking soda? Ik snap er eigenlijk niks van....Baking soda heeft een zuur nodig om zn werk te doen. Zonder zuur schijnt t een vieze smaak te kunnen geven. https://www.24kitchen.nl/populair/versc ... -bakpoeder
pluk schreef: ↑za 20 feb 2021, 23:21 Baking soda heeft een zuur nodig om zn werk te doen. Zonder zuur schijnt t een vieze smaak te kunnen geven. https://www.24kitchen.nl/populair/versc ... -bakpoederDat zal het wel zijn. Vorige keer was het deeg niet goed genoeg gerezen, nu had ik een nieuw bakpoeder, (Noors ipv mijn wijnsteenzuur) en een dikkere room die minder zuur was. Bij dat bakpoeder had ik nog baking soda gebruikt maar dat bleek ook al in het bakpoeder te zitten. En wat meer dan de vorige keer want ik dacht ‘nu zal het deeg rijzen ook’.. beetje en-en-en....
Siberienne schreef: ↑zo 21 feb 2021, 08:18 Dat zal het wel zijn. Vorige keer was het deeg niet goed genoeg gerezen, nu had ik een nieuw bakpoeder, (Noors ipv mijn wijnsteenzuur) en een dikkere room die minder zuur was. Bij dat bakpoeder had ik nog baking soda gebruikt maar dat bleek ook al in het bakpoeder te zitten. En wat meer dan de vorige keer want ik dacht ‘nu zal het deeg rijzen ook’.. beetje en-en-en....Ik vind het altijd maar een ingewikkeld gedoe die bakpoeder en baking soda
- pien - schreef: ↑ma 22 feb 2021, 10:55 Ik vind het altijd maar een ingewikkeld gedoe die bakpoeder en baking sodaHet viel mij laatst bij mijn meneer ook op tijdens de Noorse les achter de webcam maar niet in het echt. Blijkbaar is het iets met camera’s![]()
De neuroloog vond dat er niks aan de hand was. Misschien heb ik dit altijd gehad...er was in elk geval geen reden tot nader onderzoek. Ik had al zo'n vermoeden maar als ik niet was gegaan was ik misschien rond blijven lopen met onzekerheid, dat dan weer wel![]()
Siberienne schreef: ↑ma 22 feb 2021, 11:30 Het viel mij laatst bij mijn meneer ook op tijdens de Noorse les achter de webcam maar niet in het echt. Blijkbaar is het iets met camera’s
Mijn tweede appeltaart is met een kleine theelepel alleen bakepulver (bakpoeder) wel goed gelukt !
Klaag; ik slaap zooooo beroerd. Leeftijd dingetje. Opvliegers dus. Ik word er echt simpel van.